Prijave za Zlati boben že zbirajo
Na Slovenski turistični organizaciji je pred kratkim potekala novinarska konferenca mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben, kjer so predstavniki festivala in STO govorili o letošnjem programu in številnih novostih Zlatega bobna, predstavili pa so tudi prihajajočo knjigo Petnajst let novoevropskega oglaševanja, petnajst let Zlatega bobna, kjer bo predstavljenih prvih petnajst let oglaševalske stroke v Novi Evropi, antologija zmagovalcev in finalistov, novih ustvarjalnosti, izvirnosti in integralnosti.
Najpomembnejša novost letošnjega Zlatega bobna je PR-premiera. Odnosi z javnostjo bodo tako prvič v šestnajstih letih vključeni v program festivala, kar glede na njihovo vlogo v komunikaciji in medijih ni presenečenje, temveč zgolj nujnost. V sklopu programa odnosov z javnostjo bo potekalo PR-tekmovanje v devetnajstih kategorijah in ločeno tekmovanje za študente, ki bodo tekmovali za najbolj kreativno video predstavitev na temo Kaj je PR?.
Festival Zlati boben bo tudi letos sodeloval s Slovensko turistično agencijo, saj bo v okviru festivala potekal natečaj I feel Slovenia – Slovenia for you, med novosti festivala pa se uvrščajo še The Best Act Award, The Golden Net in tekmovanje Modri zob. Jure Apih in Meta Dobnikar, ustanovitelja in idejna nosilca Zlatega bobna, sta predstavila tudi prihajajočo knjigo Petnajst let novoevropskega oglaševanja, petnajst let Zlatega bobna. Več o prijavah in posebnostih letošnjega Zlatega bobna pa na goldendrum.com.