Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / torek, 21. december 2010 / 07:00

Jaslice

Nisem prepričan, ali je božič največji cerkveni praznik, sem pa toliko bolj, da je najlepši. Verjetno, ker je decembra, ki ga imamo za tako lep mesec in ker se je usedel čisto na koncu leta, ko že vsi...

Objavljeno na isti dan


Bohinj / ponedeljek, 10. marec 2008 / 07:00

Bohinjci gradijo hotel

V podjetju MPM Engineering so zelo zadovoljni z letošnjim zimskim vremenom, saj je, kot je dejal direktor podjetja Boštjan Čokl, idealno za gradnjo novega hotela.

Šport / ponedeljek, 10. marec 2008 / 07:00

Ne samo za ženske

Ko je še pred nekaj leti veljalo nekakšno nepisano pravilo, da je vadba aerobike bolj primerna za ženske, se v zadnjem času nad to obliko skupinske vadbe navdušuje vse več moških in to tako vrhunski k...

Šport / ponedeljek, 10. marec 2008 / 07:00

Plavalna družina Petrič

Darjan in Karmen Petrič, dekliško Berložnik, sta nekdanja odlična plavalca. Po stopinjah staršev gresta tudi njuna otroka Jan Karel in Nika Karlina.

Šport / ponedeljek, 10. marec 2008 / 07:00

Želja uspeti s plezalci

Trener PK Škofja Loka Roman Krajnik ima v skupini zmagovalko svetovnega pokala Majo Vidmar, manjkajo pa mu še odmevni rezultati s plezalci.

Šport / ponedeljek, 10. marec 2008 / 07:00

Oprema je izredno pomembna

Le zakaj je oprema športnega plezalca zelo pomembna?