Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Izleti GG / ponedeljek, 3. december 2018 / 22:23

Po poteh dolenjskih slavčkov

Trije avtobusi z izletniki Gorenjskega glasa so dva tedna nazaj vozili po poteh slavnih Dolenjcev: pesnika, prevajalca in urednika Toneta Pavčka in glasbenika Lojzeta Slaka.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Lahko sem strog urednik

Urednikovanje oddaje ŠKL, ki jo v nedeljo dopoldne predvajajo na POP TV, je v novi sezoni prevzel Kranjčan Adi Omerovič.

Prosti čas / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Prva glaska Gorenjske

Osemletni Ana Skumvač iz Zgornjih Gorij in Aleksandra Vovk iz Mojstrane sta zmagali na prireditvi Prvi glasek Gorenjske 2008.

GG Plus / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Stvarnost fantastike

Za t. i. zdravo pamet je fantastika nasprotje stvarnosti. Med slovenskimi umetniki pa smo imeli enega, ki je fantastiko doživljal kot stvarnost in jo zmogel kot tako tudi naslikati: Franceta Miheliča...

GG Plus / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Črno-belo v barvah

Nejč Slapar je eden tistih kranjskih umetnikov, ki ga poznajo vsi. Ljubitelji likovne umetnosti ne le po sivobradi pojavi, ampak tudi po njegovih delih, na primer črno-belih geometrijah, ki se v optič...

GG Plus / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Sedmica: Podalpski cinizem

Končno. Cirkusa je konec. Američani so izvolili štiriinštiridesetega predsednika po vrsti.