Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sreda, 10. september 2008 / 07:00

Prifarski so se odrezali najbolj narečno

V nedeljo ob 19.55 smo lahko na prvem programu Televizije Slovenija, prvem programu Radia Slovenija, Radiu Maribor in na Televiziji Maribor spremljali Festival narečnih popevk 2008, ki je...

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Neurje nad Kranjem in okolico

Voda je zalila sedem kleti stanovanjskih hiš.

GG Plus / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Sedmica: Trije prašički

Čeprav je vic star in tvegam, da ga večina naslovnikov pozna, bom začela z njim, saj zaradi aktualnosti sodi v kontekst. Takole je bilo. Prekaljeni lovec in njegov pomočnik se plazita po host...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

GBD pomemben "igralec" tudi na Stuttgartski borzi

Kranj - GBD Gorenjska borznoposredniška družba (GBD) je po ustvarjenem prometu na Ljubljanski borzi vsak mesec na najvišjih mestih, zadnje čase pa se po prometu občasno pridruži tudi svetovn...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Sodišče zavrnilo tožbo Vzajemne

Kranj - Triglav, zdravstvena zavarovalnica, je ob spremembi zakona o dopolnilnem zdravstvenem zavarovanju, ki omogoča prestope zavarovancev od ene k drugi zavarovalnici, tudi zavar...

Gospodarstvo / četrtek, 16. avgust 2007 / 07:00

Dobička ne bodo delili

Lesce - Leška Murka je ob koncu lanskega leta imela 723.201 evro oz. 173,3 milijona tolarjev bilančnega dobička. Uprava in nadzorni svet predlagata, da bi ves dobiček ostal nerazpo...