Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 11. december 2007 / 07:00

Vaterpolska reprezentanca ima novega selektorja

Slovenska članska vaterpolska reprezentanca ima po odstopu Željka Tonkovića - Tacija novega selektorja.

Objavljeno na isti dan


Gorenja vas-Poljane / sreda, 28. marec 2007 / 06:00

Uspešni gorenjevaški šolski športniki

Gorenja vas – Marca so se učenci Osnovne šole Ivana Tavčarja pomerili na številnih športnih tekmovanjih. Največji uspeh so doživeli v Zg. Kungoti na državnem tekmovanju v bad...

Žiri / sreda, 28. marec 2007 / 06:00

Borci so se posvetili ženam

Žiri – Občinsko združenje borcev in udeležencev NOB Žiri je tudi letos tradicionalno pripravilo srečanje ob praznovanju 8. marca, mednarodnega dneva žena. Tudi tokrat so se zbral...

Splošno / sreda, 28. marec 2007 / 06:00

Letos bo več okroglih obletnic

V začetku marca je Gasilska zveza Škofja Loka priredila občni zbor, na katerem je poročala o preteklem delu in si zastavila delovni program za leto 2007. Podelili so tudi več priznanj in odli...

Splošno / sreda, 28. marec 2007 / 06:00

Zimzelene hlače iz jeansa

Jeans je vedno moden, saj je preprost za kombinacije, udoben za nošenje in enostaven za vzdrževanje.

Splošno / sreda, 28. marec 2007 / 06:00

Žirovci štartajo z vrha

S prvim spomladanskim krogom se bo ta konec tedna nadaljevalo tekmovanje v 1. gorenjski nogometni ligi, kjer po jesenskem delu vodi ekipa Alpine Žiri.