Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 18. september 2007 / 07:00

Zastaranje v ustavni presoji

Včeraj so na kranjskem okrožnem sodišču nadaljevali sojenje nekdanji homeopatinji Darji Eržen, domnevni povzročiteljici smrti za malarijo obolelega Janeza Podgorška.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 27. oktober 2020 / 00:53

Koronavirus in mi, 1. del

V četrtek, 24. septembra, zvečer sem na Facebooku objavil novico o tem, da je mama pozitivna na covid-19. Dejansko nisem niti pomislil na to, da bi mogoče iz kakršnegakoli razloga to novic...

GG Plus / torek, 27. oktober 2020 / 00:52

Naglič, priimek iz greha, 2. del

Priimek Nagel so začeli pisarji postopoma zapisovati kot Naglič, ker so ljudje sinu Nagla rekli mali Nagel ali Naglič. Tako so nastali tudi mnogi drugi priimki. Leta 1806 so priimek ob rojstvu hčer...

GG Plus / torek, 27. oktober 2020 / 00:49

Rož'ca raste, ko jo potrebujemo

Miran Čebašek se že vrsto let ukvarja z zeliščarstvom, svoje znanje pa prenaša tudi na druge. Kot pravi, je pri zdravljenju z zelišči pomembno, da jih znamo pravilno uporabljati.

Kultura / torek, 27. oktober 2020 / 00:42

»Malar« vam v dom prinese barve

V Gorenjskem muzeju je v podstrešni galeriji gradu Khislstein na ogled razstava z naslovom Malar nam polepša življenje. V grad, kjer je bil nekoč dijaški dom, se z razstavo o tem čudovitem poklicu, ko...

GG Plus / torek, 27. oktober 2020 / 00:37

Nekdanjo Bloudkovo skakalnico iztrgali pozabi

Ozka stezica, ki se iz Naklega strmo pne na gozdno planoto Dobrava, preseka nekdanjo skakalnico, ki so jo naklanski fantje s pomočjo tržiških skakalcev zgradili leta 1950 po načrtih Stanka Bloudka. Do...