Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 26. junij 2009 / 07:00

Slovenija je država osemnajst let

Včeraj, 25. junija, smo proslavili dan državnosti v spomin na dan, ko je leta 1991 slovenska skupščina razglasila Temeljno listino o samostojnosti in neodvisnosti Slovenije.

Objavljeno na isti dan


Slovenija / četrtek, 11. julij 2019 / 22:35

Poklukar vesel odločitve sveta UKC Ljubljana

Janez Poklukar, ki ga je svet Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana danes izbral za generalnega direktorja največje slovenske bolnišnice, je za STA dejal, da je vesel odločitve sveta zavod...

Zanimivosti / četrtek, 11. julij 2019 / 22:22

Dobro zavarovan bio krompirček

Preddvor – »Na našem vrtu je zrastel bio krompirček v orehovi lupini. Ali si je lupino zamislil za zaščito pred visokimi temperaturami ali pa ima njegova rast v orehovi lupini samoiniciativni razis...

Nasveti / četrtek, 11. julij 2019 / 22:20

Otroštvo

Strokovnjaki si niso enotni, ali so prva leta, celo prvi meseci življenja ključni za naše življenje ali ne.

Razvedrilo / četrtek, 11. julij 2019 / 22:07

Modni utrip mesta

Na modni reviji pestrost poletne mode za različne generacije in priložnosti, ki jo premore Kranj

Škofja Loka / četrtek, 11. julij 2019 / 21:59

Dobrodošlica vodji pasijona

V soboto so v kapucinskem samostanu v Škofji Loki pripravili srečanje, na katerem so spoznali Jakoba Vrhovca, novo imenovanega vodjo Škofjeloškega pasijona 2021, in mu izrekli dobrodošlico.