Ponovno dodatno uglaševanje

Test: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Premium

Hyundaijeva limuzina Sonata je v tej južnokorejski avtomobilski hiši nedvomno model z največ prenovami in osvežitvami in eden od teh zrelostnih izpitov je bil uprizorjen tudi lansko jesen. Osvežitveni posegi sicer niso bili revolucionarni, vseeno pa dovolj opazni, da so pri Hyundaiju z mirno vestjo zapisali, da je avtomobil temeljito prenovljen.

Zunanji kirurški posegi so zajeli predvsem sprednji in zadnji del; nova in večja je maska hladilnika, preoblikovani so žarometi, dodane so kromirane letvice in vse to prispeva k večji eleganci, ki je izrazitejša tudi v notranjosti. Armaturna plošča in sredinska konzola sta namreč skoraj v celoti zasnovani na novo, poleg tega glasba iz radijskega sistema lahko odslej »prihaja« v kabino tudi prek zunanjih nosilcev zvoka. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev na najvišji ravni opreme Sonati prispeva tudi ščepec prestiža, in kdor ni preveč izbirčen ali mahnjen na zveneče avtomobilske znamke, lahko v tem avtomobilu najde tudi poslovno limuzino.

Pri Hyundaiju so že pred časom prisluhnili želji evropskih kupcev po sodobnem turbodizelskem motorju. Sonata, ki se je rojevala tudi v Hyundaijevih evropskih razvojnih oddelkih, kjer so predvideli, da se bo v njenem nosu vrtel tudi 2,0- litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu v najnovejši izdaji povečali moč in popravili navorno krivuljo. Motor je hkrati uglajen in dovolj dinamičen, da se elegantna limuzina premika s pričakovano energičnostjo in da pri tem v potniški kabini ne povzroča pretiranega hrupa. Menjalnik je zdaj šeststopenjski, dovolj dobro sledi motorju in prestavna ročica je dokaj natančna. Vse skupaj je dovolj za udobno vožnjo, sicer pa se kombinacija udobja in voznih lastnosti izkažeta predvsem na dolgih vožnjah, saj avtomobil ni utrujajoč. Sonata je s svojo velikostjo seveda naravnana predvsem na udobje; podvozje se dokaj mehko odziva na cestne grbine, vendar brez nadležnega pretiranega nagibanja in nihanja karoserije. Seštevek vsega pa je nevpadljiv, a z voznimi lastnostmi prepričljiv in soliden avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,8/5,8/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 3. november 2015 / 10:52

Trčenje avtomobila in tovornjaka

Škofja Loka – V četrtek popoldne sta v Soteski v Selški dolini trčili osebno in tovorno vozilo, naloženo s hlodi. V nesreči se je poškodovala ena oseba. Posredovali so prostovoljni gasilci iz Škofj...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / nedelja, 2. julij 2023 / 18:08

Požirek na ledu

Čeprav je hokej na ledu šport, ki poteka v hladnih dvoranah, pa je igra tako hitra, naporna in dinamična, da je igralcem celo na treningih navadno precej vroče. To vedo povedati tudi navdušeni mlad...

Nasveti / nedelja, 2. julij 2023 / 17:56

Dolgi srečneži

Zgraditi dolgoročen srečen zakonski odnos vzame kar precej časa. Vemo, da ne pride sam od sebe. Je pač tako, da se moramo za dobre stvari v življenju potruditi. Slabe pa pridejo kar same od sebe. D...

Vodice / nedelja, 2. julij 2023 / 17:54

Zvišali subvencijo pomoči na domu

Vodice – Občina Vodice bo v prihodnje plačevala devetdeset odstotkov cene pomoči na domu, kar pomeni, da bodo uporabniki storitve pri trenutno veljavnih cenah prispevali dva evra na uro za...

Škofja Loka / nedelja, 2. julij 2023 / 17:48

Izšli so novi Loški razgledi

Na prvi poletni dan je bila v Sokolskem domu v Škofji Loki predstavitev 69. Loških razgledov, ki jih izdaja Muzejsko društvo Škofja Loka. Njihova urednica je že deveto leto Marija Lebar.

GG Plus / nedelja, 2. julij 2023 / 17:41

V svetu tišine (3)

Boris Horvat je hvaležen, da je pred leti prišel do Medobčinskega društva gluhih in naglušnih za Gorenjsko Auris Kranj. »Že na prvem razgovoru s sekret...