Ščepec kranjskega jazza
V okviru praznovanj ob 100-letnici Glasbene šole Kranj je petkov večer na Pungertu zaživel v jazzovskih harmonijah.
Glasbena šola že od novega leta z najmanj enim, ponavadi pa več dogodki, na mesec Kranjčane opozarja na svojo 100-letnico, ki bo slavnostni vrh dobila v oktobru. Minuli petek smo na vrtu galerije Pungert, ki je po zaslugi bratov Grašič že nekaj let jazzovski, lahko uživali v harmonijah najboljših slovenskih jazzovskih glasbenikov in tistih, ki med njih šele prihajajo. V uvodu je tako nastopil Dolžan kvartet, s tenor saksofonistom Luko Dolžanom, ki je ob sebi zbral zanimivo druščino, od njegovega očeta Jurija Dolžana, odvetnikom, ki se še vedno odlično znajde za klavirjem, basista Uroša Usenika, sicer učitelja kitare v glasbeni šoli in bobnarja Mihe Kerna, ki svoje znanje še pili v glasbeni šoli. Obetaven koncertni uvod je napovedoval odlično nadaljevanje v slogu največjih mojstrov jazza, kar nastopajoči v Grašič – Krajnčan kvartetu vsekakor so. Kitarist Primož Grašič, trobentač Dominik Krajnčan (oba nekoč učenca glasbene šole Kranj) v ritem sekciji pa bobnar Ratko Divjak in na basu Aleš Avbelj so zbrano občinstvo tudi tokrat kot že večkrat pustili odprtih ust. Izbor jazzovskih mojstrov in obetavnih mladih glasbenikov, ki bodo nekoč zapolnili slovenske jazzovske vrste, je bil nedvomno odličen in hkrati pokazatelj, da je kranjska glasbena šola pravo gnezdo za bodoče jazzerje.