Veter in sonce za vsako ceno

Test: Ford Focus Coupe Cabriolet 2.0 TDCi Titanium

V zadnjih letih se je tudi med kupejevskimi kabrioleti namnožila vrsta novih modelov, in tisti, ki se jim zdi, da se morajo voziti pod milim nebom in z vetrom v laseh, imajo hkrati veliko in težko izbiro. V ta sicer nišni razred je z osveženo generacijo Focusa zvabilo tudi Forda, ki ima z novim avtomobilom tudi edini evropski kabriolet. Čeprav so za oblikovanje zunanjosti poskrbeli pri italijanski stilistični delavnici Pininfarina, bi Focus Coupe Cabriolet na modnih izborih najbrž le težko dosegel visoka mesta. K hladnim čustvom največ pripomore dolg in visok zadnji del, ki spominja na avtomobile iz starejših ameriških filmov, medtem ko se z enakim nosom, kot ga imajo druge karoserijske različice, ni težko sprijazniti. Tako kot pri vseh tovrstnih avtomobilih, tudi pri kabrioletskem Focusu velja, da je vožnja prijetnejša z odprto streho, seveda pa v slabem vremenu ne preostane drugega kot razprostrtje preko potniške kabine. Pri tem je treba vedeti, da elektrika, ki je zadolžena za odpiranje in zapiranje dvodelne strehe, svoje delo opravlja precej počasi in da zaradi strešnih delov v prtljažniku zmanjkuje prostora. Tudi spoji okvirja vetrobranskega stekla in stranskih stekel s streho očitno niso tako natančni, da se v kabini ne bi pretirano slišal vetrni piš. Med pozitivnimi točkami je treba omeniti urejeno armaturno ploščo, dobro nastavljiva prednja sedeža, prostorsko solidna sedeža zadaj in uporabo kakovostnih materialov.

Plus je mogoče dodeliti tudi 2,0-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku, ki je glede na zmogljivosti več kot le zadovoljiva izbira. Pogonski stroj, ki svoje dizelsko poreklo tudi v nižjih vrtljajih oznanja precej glasno, ima dovolj energije, da z visokim in enakomerno razporejenim navorom vozniku omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Motor se rad vrti in skupaj s športno nastavljenim podvozjem zagotavlja pričakovano raven užitka, manj pa je naklonjen udobju.

Ob vsem tem bi pri Fordu morali priznati, da »odprtemu« Focusu manjka še nekaj drugih drobnarij, zaradi katerih si lahko zaželijo več sreče prihodnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,7/ 4,9/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.370 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / petek, 6. julij 2007 / 07:00

Muzej o malih ljudeh ob veliki meji

Na Rapalsko mejo po šestih desetletjih, odkar je izgubila vsakršen pomen, ostajajo le spomini in ostanki meje. V Žireh so jih delno zajeli v obnovljenem pritličju Muzeja Žiri.

Objavljeno na isti dan


Kamnik / torek, 17. oktober 2006 / 06:00

Cesta nič več v sramoto

V Volčjem Potoku so odprli pločnik in prenovljen odsek ceste proti golfskemu igrišču. Nove ceste tudi v Tunjicah, Lokah, Mekinjah, Zakalu in Palovčah.

Prosti čas / torek, 17. oktober 2006 / 06:00

Hablate španjolsko?

Ali kako na dokaj mlahav, pa vseeno prisrčen način spraviti slovensko dekle v smeh na prejemu ob španskem dnevu državnosti, ki ga je minuli teden pripravila španska veleposlanica.

Prosti čas / torek, 17. oktober 2006 / 06:00

Honda tudi v letalstvu

Honda je objavila načrte o uvedbi svojega letala HondaJet na rastoči trg zelo lahkih reaktivnih letal in pričakuje prva naročila za prodajo v ZDA jeseni 2006. Novoustanovljena hčerinska družba Ho...

Prosti čas / torek, 17. oktober 2006 / 06:00

Veter je še močnejši

Test: Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Highline

Prosti čas / torek, 17. oktober 2006 / 06:00

Vse več poudarkov

Novi Hyundai Accent za zdaj pri nas le v štirivratni limuzinski podobi.