Veter in sonce za vsako ceno

Test: Ford Focus Coupe Cabriolet 2.0 TDCi Titanium

V zadnjih letih se je tudi med kupejevskimi kabrioleti namnožila vrsta novih modelov, in tisti, ki se jim zdi, da se morajo voziti pod milim nebom in z vetrom v laseh, imajo hkrati veliko in težko izbiro. V ta sicer nišni razred je z osveženo generacijo Focusa zvabilo tudi Forda, ki ima z novim avtomobilom tudi edini evropski kabriolet. Čeprav so za oblikovanje zunanjosti poskrbeli pri italijanski stilistični delavnici Pininfarina, bi Focus Coupe Cabriolet na modnih izborih najbrž le težko dosegel visoka mesta. K hladnim čustvom največ pripomore dolg in visok zadnji del, ki spominja na avtomobile iz starejših ameriških filmov, medtem ko se z enakim nosom, kot ga imajo druge karoserijske različice, ni težko sprijazniti. Tako kot pri vseh tovrstnih avtomobilih, tudi pri kabrioletskem Focusu velja, da je vožnja prijetnejša z odprto streho, seveda pa v slabem vremenu ne preostane drugega kot razprostrtje preko potniške kabine. Pri tem je treba vedeti, da elektrika, ki je zadolžena za odpiranje in zapiranje dvodelne strehe, svoje delo opravlja precej počasi in da zaradi strešnih delov v prtljažniku zmanjkuje prostora. Tudi spoji okvirja vetrobranskega stekla in stranskih stekel s streho očitno niso tako natančni, da se v kabini ne bi pretirano slišal vetrni piš. Med pozitivnimi točkami je treba omeniti urejeno armaturno ploščo, dobro nastavljiva prednja sedeža, prostorsko solidna sedeža zadaj in uporabo kakovostnih materialov.

Plus je mogoče dodeliti tudi 2,0-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku, ki je glede na zmogljivosti več kot le zadovoljiva izbira. Pogonski stroj, ki svoje dizelsko poreklo tudi v nižjih vrtljajih oznanja precej glasno, ima dovolj energije, da z visokim in enakomerno razporejenim navorom vozniku omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Motor se rad vrti in skupaj s športno nastavljenim podvozjem zagotavlja pričakovano raven užitka, manj pa je naklonjen udobju.

Ob vsem tem bi pri Fordu morali priznati, da »odprtemu« Focusu manjka še nekaj drugih drobnarij, zaradi katerih si lahko zaželijo več sreče prihodnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,7/ 4,9/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.370 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / ponedeljek, 20. oktober 2008 / 07:00

Menjava parkirnih znakov za invalide

Stari parkirni znaki za invalide bodo veljavni še do 3. maja prihodnje leto, tedaj pa jih bodo dokončno zamenjale nove parkirne karte.

Objavljeno na isti dan


Kamnik / torek, 5. avgust 2008 / 07:00

Pomoč bodo razdelili čim prej

Kamnik - Na seji komisije za dodeljevanje pomoči prizadetim občanom občine Kamnik v nedavni ujmi, ki jo je v četrtek sklical župan Tone Smolnikar, so se predstavniki Centr...

Gospodarstvo / torek, 5. avgust 2008 / 07:00

Laško se je podražilo

Kranj - Pivovarna Laško je v petek svoje izdelke podražila od tri do pet odstotkov, kar je po predlanskem oktobru in uvedbi evra drugo zvišanje cen, prvo je bilo maja letos. Kot...

Gorenjska / torek, 5. avgust 2008 / 07:00

Pred novimi izzivi

V občini Kranjska Gora so zadovoljni z opravljenim delo.

Nasveti / torek, 5. avgust 2008 / 07:00

Bogati svet različnosti (1)

Tokrat vam pošiljam razmišljanje o vzgoji kar s plaže.

Prosti čas / torek, 5. avgust 2008 / 07:00

Lepljivo in sladko pri Črnogorcih

Začelo se je obdobje lepotnih predizborov, pa tudi kakšno miss smo dobili v juliju, Črno goro bo septembra obiskala pop ikona Madonna, mojstre ayurvede iz Kerale pa najdemo tudi v Portorožu.