Veter in sonce za vsako ceno

Test: Ford Focus Coupe Cabriolet 2.0 TDCi Titanium

V zadnjih letih se je tudi med kupejevskimi kabrioleti namnožila vrsta novih modelov, in tisti, ki se jim zdi, da se morajo voziti pod milim nebom in z vetrom v laseh, imajo hkrati veliko in težko izbiro. V ta sicer nišni razred je z osveženo generacijo Focusa zvabilo tudi Forda, ki ima z novim avtomobilom tudi edini evropski kabriolet. Čeprav so za oblikovanje zunanjosti poskrbeli pri italijanski stilistični delavnici Pininfarina, bi Focus Coupe Cabriolet na modnih izborih najbrž le težko dosegel visoka mesta. K hladnim čustvom največ pripomore dolg in visok zadnji del, ki spominja na avtomobile iz starejših ameriških filmov, medtem ko se z enakim nosom, kot ga imajo druge karoserijske različice, ni težko sprijazniti. Tako kot pri vseh tovrstnih avtomobilih, tudi pri kabrioletskem Focusu velja, da je vožnja prijetnejša z odprto streho, seveda pa v slabem vremenu ne preostane drugega kot razprostrtje preko potniške kabine. Pri tem je treba vedeti, da elektrika, ki je zadolžena za odpiranje in zapiranje dvodelne strehe, svoje delo opravlja precej počasi in da zaradi strešnih delov v prtljažniku zmanjkuje prostora. Tudi spoji okvirja vetrobranskega stekla in stranskih stekel s streho očitno niso tako natančni, da se v kabini ne bi pretirano slišal vetrni piš. Med pozitivnimi točkami je treba omeniti urejeno armaturno ploščo, dobro nastavljiva prednja sedeža, prostorsko solidna sedeža zadaj in uporabo kakovostnih materialov.

Plus je mogoče dodeliti tudi 2,0-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku, ki je glede na zmogljivosti več kot le zadovoljiva izbira. Pogonski stroj, ki svoje dizelsko poreklo tudi v nižjih vrtljajih oznanja precej glasno, ima dovolj energije, da z visokim in enakomerno razporejenim navorom vozniku omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Motor se rad vrti in skupaj s športno nastavljenim podvozjem zagotavlja pričakovano raven užitka, manj pa je naklonjen udobju.

Ob vsem tem bi pri Fordu morali priznati, da »odprtemu« Focusu manjka še nekaj drugih drobnarij, zaradi katerih si lahko zaželijo več sreče prihodnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,7/ 4,9/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.370 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / ponedeljek, 26. november 2007 / 07:00

Prijetni nakupi in zabavna doživetja

V sredo je bilo parkirišče pred novim nakupovalnim centrom na Planini v Kranju zapolnjeno z avtomobili. Potekala so še zadnja zaključna dela pred večernim VIP odprtjem novega konkurenčnega nakupovalne...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / nedelja, 24. februar 2008 / 07:00

Na Eurosanku navdušila Pokljuška ribolovna cona

V Športno-rekreacjskem centru na Rudnem polju na Pokljuki je petič zapored potekalo zabavno in atraktivno tekmovanje Eurosank.

Šport / nedelja, 24. februar 2008 / 07:00

Vesna Fabjan svetovna prvakinja

Smučarska tekačica iz Besnice je naslov svetovne prvakinje do 23 let osvojila v sprintu.

Šport / nedelja, 24. februar 2008 / 07:00

Jeseniški hokejisti ostali brez polfinala

V Linzu je danes zvečer potekala 5. tekma četrtfinala lige EBEL, v kateri sta se pomerili ekipi domačega Liwset BW Linza in Acroni Jesenic.

Splošno / nedelja, 24. februar 2008 / 07:00

Dražji plin, dražje ogrevanje

S prvim januarjem se je zaradi podražitve zemeljskega plina variabilni del cene za ogrevanje povišal kar za 15 odstotkov.

Splošno / nedelja, 24. februar 2008 / 07:00

Ohranimo čisto vodo

Dvaindvajseti marec je svetovni dan voda. To je primeren trenutek, da opozorimo na vedenje, ki lahko pomaga ohranjati čiste vodne vire in zmanjšati porabo pitne vode.