Veter in sonce za vsako ceno

Test: Ford Focus Coupe Cabriolet 2.0 TDCi Titanium

V zadnjih letih se je tudi med kupejevskimi kabrioleti namnožila vrsta novih modelov, in tisti, ki se jim zdi, da se morajo voziti pod milim nebom in z vetrom v laseh, imajo hkrati veliko in težko izbiro. V ta sicer nišni razred je z osveženo generacijo Focusa zvabilo tudi Forda, ki ima z novim avtomobilom tudi edini evropski kabriolet. Čeprav so za oblikovanje zunanjosti poskrbeli pri italijanski stilistični delavnici Pininfarina, bi Focus Coupe Cabriolet na modnih izborih najbrž le težko dosegel visoka mesta. K hladnim čustvom največ pripomore dolg in visok zadnji del, ki spominja na avtomobile iz starejših ameriških filmov, medtem ko se z enakim nosom, kot ga imajo druge karoserijske različice, ni težko sprijazniti. Tako kot pri vseh tovrstnih avtomobilih, tudi pri kabrioletskem Focusu velja, da je vožnja prijetnejša z odprto streho, seveda pa v slabem vremenu ne preostane drugega kot razprostrtje preko potniške kabine. Pri tem je treba vedeti, da elektrika, ki je zadolžena za odpiranje in zapiranje dvodelne strehe, svoje delo opravlja precej počasi in da zaradi strešnih delov v prtljažniku zmanjkuje prostora. Tudi spoji okvirja vetrobranskega stekla in stranskih stekel s streho očitno niso tako natančni, da se v kabini ne bi pretirano slišal vetrni piš. Med pozitivnimi točkami je treba omeniti urejeno armaturno ploščo, dobro nastavljiva prednja sedeža, prostorsko solidna sedeža zadaj in uporabo kakovostnih materialov.

Plus je mogoče dodeliti tudi 2,0-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku, ki je glede na zmogljivosti več kot le zadovoljiva izbira. Pogonski stroj, ki svoje dizelsko poreklo tudi v nižjih vrtljajih oznanja precej glasno, ima dovolj energije, da z visokim in enakomerno razporejenim navorom vozniku omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Motor se rad vrti in skupaj s športno nastavljenim podvozjem zagotavlja pričakovano raven užitka, manj pa je naklonjen udobju.

Ob vsem tem bi pri Fordu morali priznati, da »odprtemu« Focusu manjka še nekaj drugih drobnarij, zaradi katerih si lahko zaželijo več sreče prihodnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,7/ 4,9/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.370 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 18. november 2019 / 13:41

Čebelarsko sezono rešil gozdni med

»Tako nepredvidljive čebelarske sezone, kot je bila letošnja, v moji 33-letni čebelarski praksi še ni bilo,« pravi Zoran Kmetič, čebelarski mojster s Cerkljanske Dobrave, ki je čebelarsko sezono »reši...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 9. julij 2013 / 07:00

Preveč smo razdeljeni

V počastitev dogodkov osamosvojitvene vojne l. 1991 je bilo v Crngrobu srečanje veteranov in svojcev na povabilo PVD Sever Kranj in OZ veteranov vojne za Slovenijo Kranj. Ali imamo po 22 letih državo,...

Slovenija / torek, 9. julij 2013 / 07:00

Ne cedita se med in mleko

Velika znižanja ob vstopu v Evropsko unijo, cenejša rogljiček in jutranja kava, posebna ponudba kosil … Vse samo zaradi vstopa Hrvaške v Evropsko unijo. Mladi so glede prihodnost večinoma navdušeni, s...

Razvedrilo / torek, 9. julij 2013 / 07:00

Kranjska klobasa 'to go'

Urarstvo Logar je ustanovil Stanko Logar leta 1939. Obrt se je selila od očeta na sina. Potem so prišli za urarje nehvaležni časi. Tam, kjer je včasih visela ura, na ljubljanskem Ciril-Metodovem trgu,...

Zanimivosti / torek, 9. julij 2013 / 07:00

Mišice pešajo, volja ostaja

Štefan Bevčič iz Gorij že dve leti in pol živi z redko boleznijo amiotrofično lateralno sklerozo (ALS), za katero sodobna medicina še vedno razvija učinkovito zdravilo, ki bi zaustavilo razvoj bolezni...

Gospodarstvo / torek, 9. julij 2013 / 07:00

Medvedi 'zbrani' na gornjem Gorenjskem

Na območju zgornje Gorenjske se ta čas zadržuje pet medvedov. Najbolj se jih bojijo v Zgornjesavski dolini, kjer naj bi kmetje v zadnjih treh letih predvsem zaradi medveda in drugih velikih zveri izgu...