Spletni Gorenjski glas vse bolj obiskan
Po podatkih prvega letošnjega merjenja obiskanosti spletnih strani je Gorenjskiglas.si 52. najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji. Aprila je naš spletni časopis obiskalo 40.363 različnih slovenskih uporabnikov.
Ljubljana – Po zadnjem, aprilskem merjenju obiskanosti spletnih strani (MOSS) je najbolj obiskana spletna stran v državi še naprej Najdi.si s 602.985 slovenskimi uporabniki mesečno, sledi 24ur.com, ki jih na mesec privabi 596.586, tretji pa je Siol.net, ki se lahko pohvali s 481.044 različnimi obiskovalci mesečno. Po vrsti do desetega mesta sledijo Rtvslo.si, Bolha.com, Tis.telekom.si, Avto.net, Zurnal24.si, Delo.si in Mojvideo.com.
Gorenjskiglas.si je v raziskavi MOSS prvič sodeloval oktobra lani, ko so izmerili, da naš spletni časopis doseže 27.827 bralcev. Še bolj smo se razveselili podatka, da so nam aprila letos namenili 40.363 različnih slovenskih obiskovalcev, kar predstavlja, če primerjamo kljub spremenjeni metodologiji, 45-odstotno rast. Če Gorenjska po kazalcih predstavlja približno desetino Slovenije, je nadvse spodbudno tudi to, da naša spletna stran dosega več kot desetino obiskanosti osrednjih slovenskih medijskih portalov. Omeniti je treba tudi obiskovalce iz tujine - naš delež uporabnikov iz tujih IP številk znaša 5,8 odstotka.
Na četrtkovi tiskovni konferenci je bil govor tudi o novostih projekta MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2009-2011 pa ga izvaja družba Valicon. Najpomembnejša je zagotovo ta, da je merjenje kontinuirano, valutni podatki pa se osvežujejo mesečno. S tem bodo dosegli večjo transparentnost trga, omogočili spremljanje sezonskih trendov in še povečali uporabnost rezultatov. Poleg tega se nova meritev posveča predvsem dosegu znotraj slovenskih uporabnikov.
Aprila je internet uporabljalo 65 odstotkov slovenske populacije v starosti od 10 do 75 let, med njimi je dobra polovica tistih, ki internet uporabljajo večkrat dnevno. Dobra polovica je moških, 47 odstotkov pa žensk; povprečna starost mesečnih uporabnikov interneta je 33 let. Glede na zaposlitveni status, je delež največji v kategoriji zaposlen v podjetju (39 odstotkov), 29 odstotkov vseh uporabnikov predstavlja segment še šolajočih se.