Globokih obraznih gub še ni

Test: Audi A3 Sportback 1.9 TDI

Audijev najmanjši, lahko se mu reče tudi vstopni model, je že lani upihnil 12 svečk, v zadnje obdobje avtomobilskega življenja pa je druga generacija vstopila v rahlo kozmetično in tehnično osveženi podobi. Treba je priznati, da se gube na trojkinem obrazu kljub letom še ne poznajo, še zlasti velja to za petvratno različico sportback, ki so jo spravili na ceste šele potem, ko se je dobro prijela trivratna. Zadnji kozmetični posegi niso prinesli velikih zunanjih sprememb, ampak le uskladitev z najnovejšimi hišnimi smernicami. To predvsem pomeni, da ima A3 nove žaromete s tehnologijo svetlečih diod za dnevne luči, ki se najdejo tudi na rahlo preoblikovanih zadnjih lučeh. Vse ostalo je komaj vidno, oziroma opazijo le pravi poznavalci, čeprav se je na račun masivnejših odbijačev avtomobil podaljšal za poltretji centimeter. Tudi notranjost je ostala bolj ali manj nespremenjena, torej voznik lahko pričakuje germansko redoljubno urejene merilnike, ki so jim nekoliko popravili grafiko, kombinacijo rdečkaste in sive osvetlitve, logično razporejena stikala, in splošno ugodno ergonomijo. V sportbacku je seveda na voljo nekoliko izdatnejši prtljažnik, ki brez podiranja zadnje sedežne klopi sprejme 370 litrov prtljage. Vsaj glede manjšega dizelskega motorja je bolj ali manj vse znano tudi pod motornim pokrovom. Štirivaljnik z 1,9-litra gibne prostornine ima za seboj že precej kilometrine, ob zadnjih posodobitvah turbodizelskih strojev, ki so dobili neposredni vbrizg po skupnem vodu, je njegova tehnologija že nekoliko za časom. Kljub temu prijetno preseneti z nizko porabo, zaradi katere so postanki na bencinskih črpalkah razveseljivo redki. Motorna moč se na prednji kolesi prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, zato je pri višji potovalni hitrosti motornega hrupa več, kot se spodobi za prestižno znamko. K poglavju o dobrih voznih lastnostih seveda že po tradiciji sodi zanesljiva lega na cesti.

Avtomobilsko življenje Audija A3 je bilo torej dokaj dolgo in bogato, za primeren prestižni pedigre pa skrbi njegova cena.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 194 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 3,8/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 42.224 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Žirovnica / četrtek, 30. junij 2011 / 07:00

Novo parkirišče v Završnici

Parkiranje na novem parkirišču bo za zdaj brezplačno.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 1. junij 2009 / 07:00

Na vižah tudi Dori in Zarja

Kvintet Dori bo na Večeru narečnih viž v Škofji Loki predstavil vzhodno-gorenjsko narečje, ansambel Zarja pa radovljiško.

Prosti čas / ponedeljek, 1. junij 2009 / 07:00

Legendi v glasbenih spominih

Boris Kopitar, dolgoletni sodelavec nacionalne televizije, se je odločil, da bo za zaključek pomladnega ciklusa oddaj Glasbeni spomini z Borisom Kopitarjem gledalcem ponudil nekaj drugačnega.

Gospodarstvo / ponedeljek, 1. junij 2009 / 07:00

Gorenjska banka začasno na Predilniški cesti

Tržič – Pogoji za poslovanje v ekspozituri na Trgu svobode 1 v Tržiču niso več ustrezali sodobnim bančnim standardom, zato so se v Gorenjski banki odločili za temeljito prenovo s...

Kronika / ponedeljek, 1. junij 2009 / 07:00

Usklajenost reševalcev rešuje življenja

Kranjski gasilci in reševalci se že dobro desetletje enkrat letno skupno usposabljajo za reševanje v prometnih nesrečah.

Kronika / ponedeljek, 1. junij 2009 / 07:00

Kriminal

Izginil mercedes Kranj – V noči na torek je neznani storilec v Kranju ukradel avtomobil Mercedes-Benz E 220 CDI, letnik 2002, črne barve in registrsk...