Na poti med legende
Renault je posodobil svoj najuspešnejši model Clio.
Skoraj dve desetletji Clio piše najpomembnejše poglavje zgodbe francoskega Renaulta. V treh generacijskih podobah je osvojil več kot 8,5 milijona kupcev in s tem postal tudi eden najuspešnejših malih avtomobilov na stari celini. Zdaj je prišel tudi čas za njegovo kozmetično in tehnično posodobitev, s katero ga želi Renault ohraniti tam, kjer je že ves čas, torej na samem vrhu. Na zunanjosti so oblikovalci naredili nekaj krojaških popravkov, ki Clia približujejo podobi novega Megana, hkrati pa je pridobil še nekaj dodatnih milimetrov zunanje dolžine. V evolutivnem slogu je prenovljena tudi armaturna plošča, v potniški kabini pa so opazni bolj kakovostni materiali oblog in sedežnih prevlek.
Ob tri- in petvratni različici je bil prenove deležen tudi kombijevski Clio Grandtour, ki se ponaša z družinsko prostornim 439-litrskim prtljažnikom. Motorna paleta je že znana, začenja jo 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 55 kilovati (75 KM), sledi mu 1,2-litrski stroj s turbinskim polnilnikom in 74 kilovati (101 KM), za njim se zvrsti še 1,5-litrski turbodizel s tremi različnimi zmogljivostmi 50, 36 ali 78 kilovatov (70, 86 ali 105 KM). Na novo v Cliovo paleto prihaja športna različica GT, ki ima v nosu 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 94 kilovati (128 KM), res pravi športnik pa je Clio Renault Sport; mišičnjaka s športno uglašenim podvozjem poganja 2,0-litrski rohneči bencinski štirivaljnik, ki razvije 147 kilovatov (203 KM).
Cene za novi Clio se začenjajo pri 8.990 evrih, a do nadaljnjega se lahko od tega odšteje še tisočak popusta.