Spremembe načrtov bi zavlekle gradnjo
Razprava o stanju projekta Poljanska obvoznica, ki so jo opozicijski svetniki zahtevali na 21. seji občinskega sveta 2. aprila in je prišla na vrsto šele na nadaljevanju seje 12. maja, ni prinesla nič novega.
Škofja Loka – Aprilska seja je bila namreč prekinjena ravno pred točko o poljanski obvoznici. Medtem pa je občina za obvoznico dobila odločbo o evropskem denarju in dokončno odločitev glede razlastitve zadnjih zemljišč, potrebnih za gradnjo obvoznice na prvem delu trase. Člana komisije za uskladitev interesov pri gradnji obvoznice, imenovane julija lani, Franci Feltrin in Franc Šifrar sta vodstvu občine očitala, da ni upoštevalo predlogov komisije in da je ni vključevalo v dogajanja, povezana s postopki za gradnjo poljanske obvoznice. Komisija, ki je imela nalogo posredovati med občino na eni ter civilno iniciativo vasi Suha in nekaterimi vpletenimi lastniki zemljišč na drugi, je pripravila kompromisen predlog, na osnovi katerega je občina naročila rešitve glede poteka obvoznice čez vas Suha. Tam so namreč zahtevali, da obvoznica poteka po nadvozu namesto prek krožišča, nasprotovali pa so tudi nasipom, ki po mnenju vaščanov slabšajo poplavno varnost vasi. Svetniki, ki so aprila predlagali razpravo o poljanski obvoznici, med njimi Dušan Krajnik, Anton Peršin in Zorica Škorc, so bili kritični zlasti do dejstva, da je poročilo komisije, ki je bilo napisano že pred več meseci, v obravnavi šele sedaj, medtem pa so se stvari začele drugače razpletati. Anton Peršin se sprašuje, ali ni bilo to namenoma. Zanimalo jih je tudi, zakaj občina ni upoštevala predlogov komisije, zakaj ni predložila svetnikom idejne zasnove, izdelane po kompromisnem predlogu, niso pa verjeli, da bi spremembe v lokacijskem načrtu za gradnjo obvoznice zaprle pot do evropskega denarja.
Tudi župan Igor Draksler v razpravi ni povedal nič novega. Država in občina sedaj razpolagata z vsemi zemljišči, gradnja obvoznice se lahko začne, končana je lahko do leta 2012 (ob upoštevanju vseh pritožbenih postopkov), vsaka velika sprememba v lokacijskem načrtu (kakršna je po njegovih besedah tudi nadomestitev krožišča z nadvozom) pa bi gradnjo zavlekla in ogrozila pridobitev evropskega denarja. Tega, zatrjuje župan, v Škofji Loki ne morejo tvegati, saj brez sodelovanja Evrope in države sami poljanske obvoznice ne bi mogli zgraditi. Razprava o obvoznici se je končala brez obvezujočih sklepov, svetniki so le (soglasno) potrdili, da so se seznanili s poročili, ki sta jih pripravili komisija in občinska uprava.