Dediščina za uspeh
Toyota nadaljuje svojo enoprostorsko zgodbo z novo generacijo Versa.
Nova generacija Versa, edinega Toyotinega enoprostorskega avtomobila na stari celini, bo skušala nadaljevati uspešno zgodbo predhodnice iz leta 2004, ki jo zaznamuje več kot pol milijona kupcev. Ideja osnovnih zunanjih potez je dokaj podobna, a z več oblikovne dinamike, poleg tega je Verso zrasel v dolžino za sedem centimetrov do skupne dolžine 4,44 metra. Precej korenite so notranje spremembe, armaturna plošča je pomaknjena proti sredini, na novo je zasnovana sredinska konzola, bolje je izkoriščen prostor med prvo in drugo vrsto sedežev, več je odlagalnih prostorov. V potniški kabini je lahko pet ali sedem sedežev, ko sta postavljena tudi oba v tretji vrsti, je v prtljažniku skromnih 155 litrov prostora, kadar potuje pet potnikov, gre lahko zraven še 440 litrov prtljage, če sta postavljena samo voznikov in sovoznikov sedež, tudi kakšen zahtevnejši tovor.
Izbirati je mogoče med petimi različnimi motorji, osnovni je 1,6-litrski bencinski (97 kW/132 KM), ki se mu pridružuje še 1,8-litrski (108 kW/147 KM), tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Ob 2,0-litrskem turbodizlu (93 kW/126 KM) sta na voljo še dva 2,2-litrska (110 kW/150 KM in 130 kW/177 KM). Paketi opreme so štirje z že uveljavljenimi oznakami terra, luna, sol in premium, v vsakem osnovnem versu pa so med drugim protiblokirni zavorni sistem, sprednji, stranski in kolenska zračna blazina, ročna klimatska naprava in tako naprej. Cene se začenjajo pri 19.400 evrih za različico z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, 22.700 evrov stane najcenejša dizelska izvedba, najdražji Verso brez doplačilne opreme stane 31.300 evrov.