Zarečeni avtomobilski kruh

Test: Nissan NP300 Pickup 2.5 dCi 4x4 SE

Ko so se pri japonskem Nissanu odločili za opustitev starega odprtega dostavnika in proizvodnjo modernejšega in elegantnejšega, kajpak tudi dražjega modela Navara, so se nekateri kupci obrnili stran. Tisti, ki imajo takšen avtomobil predvsem za delovni stroj, so čez noč ostali brez izbire in Nissanovi tržni strategi so se odločili, da opuščen proizvodni program spet obudijo k življenju. Vozilo, ki ima zdaj oznako NP300, je ostalo tako rekoč nespremenjeno. Komaj vidni zunanji popravki in izpopolnjena varnostna oprema, ki vedno vključuje obe čelni varnostni blazini, skoraj zaključujejo poglavje o novostih.

To seveda pomeni, da je armaturna plošča zelo preprosta, da oblika in kakovost plastike seveda še zdaleč ne igrata glavne vloge in da je radijski sprejemnik na vrhu sredinske konzole že kar preveč moderen za to notranje okolje. Tudi udobje je bolj tovornjaško in zadnji sedeži v dvojni kabini so bolj zasilni kot primerni za daljše potovanje. Na tovorni prostor dobrih pet metrov dolgega vozila je dovoljeno naložiti 1080 kilogramov tovora; dno je brez obloge proti drsenju in zadnje stranice ni mogoče zakleniti, kar se temu vozilu šteje v minus.

Pogonski stroj, 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z 98 kilovati (133 KM) in 304 Nm navora pri 2000 vrtljajih, je ostal skoraj nespremenjen, dodelan je bil le toliko, da ustreza veljavnim okoljskim normativom. Ob zagonu se vedno strese, nato z dodajanjem plina postaja vse bolj hrupen, med prestavljanjem trdega petstopenjskega menjalnika je znova nemiren in vsekakor je njegovo obnašanje precej tovornjaško. Suvereno se NP300 spopada s slabimi in neurejenimi voznimi podlagami; štirikolesni pogon je priklopljiv, v osnovi so gnana samo zadnja kolesa in ko se začne najhujše, je v pomoč reduktor motorne moči. Če je tovorni prostor obtežen, je poskakovanja manj, o najvišji hitrosti in pospeških se pri takšnem vozilu niti ne sprašuje, zanimiv pa je podatek o porabi goriva, ki se v povprečju drži okoli 10,2 litra na 100 prevoženih kilometrih.

Ker je Nissanov NP300 Pickup vozilo iz napol pozabljene avtomobilske zgodovine, bi morala biti temu prilagojena tudi cena, a dejstva kažejo drugače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Dovoljena nosilnost: 1080 kg

Poraba goriva po EU norm.: 9,2l/100 km

Maloprodajna cena: 21.820 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / ponedeljek, 5. avgust 2024 / 10:58

Pogovor z vesoljem

V Lešah pri Tržiču so se v živo povezali z astronavtko slovenskih korenin Sunito Williams, ki je s kolegom še vedno na Mednarodni vesoljski postaji. Po načrtih naj bi ostala teden dni, a sta zaradi te...

Objavljeno na isti dan


Kranj / torek, 13. januar 2009 / 07:00

O pereči prometni infrastrukturi

Kranj - V prostorih Galerije Dali v Kranju se bo danes ob 18. uri začela okrogla miza o žgoči temi, prometni infrastrukturi v Kranju. Pripravljajo jo društvo Odgovor, vabljeni pa...

Kranj / torek, 13. januar 2009 / 07:00

V strategiji tudi o podjetništvu

Kranj - Konec prejšnjega tedna je v občinskih prostorih potekala okrogla miza na temo Strategija trajnostnega razvoja Mestne občine Kranj 2008-2023, na kateri so razpravljali pre...

Zanimivosti / torek, 13. januar 2009 / 07:00

S hribov s sanmi

Številne gozdne ceste so v teh dneh pripravljene za sankanje.

Kronika / torek, 13. januar 2009 / 07:00

V trčenju umrla mlada Jeseničana

V hudi prometni nesreči na javni poti na Jesenicah sta v nedeljo zvečer umrla domačina, stara sedemnajst in osemnajst let.

Kranj / torek, 13. januar 2009 / 07:00

Predsednik Türk v Kranju

Predsednik republike Danilo Türk se bo v četrtek mudil na obisku v mestni občini Kranj.