Zarečeni avtomobilski kruh

Test: Nissan NP300 Pickup 2.5 dCi 4x4 SE

Ko so se pri japonskem Nissanu odločili za opustitev starega odprtega dostavnika in proizvodnjo modernejšega in elegantnejšega, kajpak tudi dražjega modela Navara, so se nekateri kupci obrnili stran. Tisti, ki imajo takšen avtomobil predvsem za delovni stroj, so čez noč ostali brez izbire in Nissanovi tržni strategi so se odločili, da opuščen proizvodni program spet obudijo k življenju. Vozilo, ki ima zdaj oznako NP300, je ostalo tako rekoč nespremenjeno. Komaj vidni zunanji popravki in izpopolnjena varnostna oprema, ki vedno vključuje obe čelni varnostni blazini, skoraj zaključujejo poglavje o novostih.

To seveda pomeni, da je armaturna plošča zelo preprosta, da oblika in kakovost plastike seveda še zdaleč ne igrata glavne vloge in da je radijski sprejemnik na vrhu sredinske konzole že kar preveč moderen za to notranje okolje. Tudi udobje je bolj tovornjaško in zadnji sedeži v dvojni kabini so bolj zasilni kot primerni za daljše potovanje. Na tovorni prostor dobrih pet metrov dolgega vozila je dovoljeno naložiti 1080 kilogramov tovora; dno je brez obloge proti drsenju in zadnje stranice ni mogoče zakleniti, kar se temu vozilu šteje v minus.

Pogonski stroj, 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z 98 kilovati (133 KM) in 304 Nm navora pri 2000 vrtljajih, je ostal skoraj nespremenjen, dodelan je bil le toliko, da ustreza veljavnim okoljskim normativom. Ob zagonu se vedno strese, nato z dodajanjem plina postaja vse bolj hrupen, med prestavljanjem trdega petstopenjskega menjalnika je znova nemiren in vsekakor je njegovo obnašanje precej tovornjaško. Suvereno se NP300 spopada s slabimi in neurejenimi voznimi podlagami; štirikolesni pogon je priklopljiv, v osnovi so gnana samo zadnja kolesa in ko se začne najhujše, je v pomoč reduktor motorne moči. Če je tovorni prostor obtežen, je poskakovanja manj, o najvišji hitrosti in pospeških se pri takšnem vozilu niti ne sprašuje, zanimiv pa je podatek o porabi goriva, ki se v povprečju drži okoli 10,2 litra na 100 prevoženih kilometrih.

Ker je Nissanov NP300 Pickup vozilo iz napol pozabljene avtomobilske zgodovine, bi morala biti temu prilagojena tudi cena, a dejstva kažejo drugače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Dovoljena nosilnost: 1080 kg

Poraba goriva po EU norm.: 9,2l/100 km

Maloprodajna cena: 21.820 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / četrtek, 15. maj 2008 / 07:00

Začeli bodo graditi garažno hišo

V jeseniški bolnišnici bodo še ta mesec zabrneli gradbeni stroji. Garažno hišo bo gradil Konstruktor.

Objavljeno na isti dan


Kronika / sobota, 18. november 2017 / 14:45

Zahteva vrnitev na policijo

Ljubljana – Ljubljansko delovno in socialno sodišče je ta teden znova obravnavalo tožbo, ki jo je nekdanji direktor uprave za policijske specialnosti Robert Sušanj vložil zoper ministrstvo za notra...

Gospodarstvo / sobota, 18. november 2017 / 14:42

Telekom Slovenije prevzema Izimobil

Kranj – »Izimobil se je zaradi razmer na trgu telekomunikacij in na podlagi ocene, da se bo konkurenčni boj na trgu v prihodnje še zaostroval, odločil, da kot virtualni operater preneha z dejavnost...

Kultura / sobota, 18. november 2017 / 14:41

Ženska duša v času

V prostorih Galerije Bala v Kranju je na ogled razstava likovnih del treh slikark: Irene Jeras Dimovske, Biserke Komac in Mete Šolar. Tri ženske poetike, tri likovne govorice.

Radovljica / sobota, 18. november 2017 / 14:37

Prihodnost je v povezovanju

Na srečanju turističnih ponudnikov in drugih turističnih delavcev iz občine Radovljica so predstavili rezultate letošnje turistične sezone ter se pogovorili o pričakovanjih in izzivih za prihodnjo.

Bled / sobota, 18. november 2017 / 14:37

Prepovedi in kazni niso dovolj

Svet javnega zavoda Triglavski narodni park je na zadnji seji med drugim obravnaval aktivnosti zavoda glede usmerjanja obiska, kar naj bi bila ena od prednostnih nalog upravljanja zavarovanega območja...