Zarečeni avtomobilski kruh

Test: Nissan NP300 Pickup 2.5 dCi 4x4 SE

Ko so se pri japonskem Nissanu odločili za opustitev starega odprtega dostavnika in proizvodnjo modernejšega in elegantnejšega, kajpak tudi dražjega modela Navara, so se nekateri kupci obrnili stran. Tisti, ki imajo takšen avtomobil predvsem za delovni stroj, so čez noč ostali brez izbire in Nissanovi tržni strategi so se odločili, da opuščen proizvodni program spet obudijo k življenju. Vozilo, ki ima zdaj oznako NP300, je ostalo tako rekoč nespremenjeno. Komaj vidni zunanji popravki in izpopolnjena varnostna oprema, ki vedno vključuje obe čelni varnostni blazini, skoraj zaključujejo poglavje o novostih.

To seveda pomeni, da je armaturna plošča zelo preprosta, da oblika in kakovost plastike seveda še zdaleč ne igrata glavne vloge in da je radijski sprejemnik na vrhu sredinske konzole že kar preveč moderen za to notranje okolje. Tudi udobje je bolj tovornjaško in zadnji sedeži v dvojni kabini so bolj zasilni kot primerni za daljše potovanje. Na tovorni prostor dobrih pet metrov dolgega vozila je dovoljeno naložiti 1080 kilogramov tovora; dno je brez obloge proti drsenju in zadnje stranice ni mogoče zakleniti, kar se temu vozilu šteje v minus.

Pogonski stroj, 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z 98 kilovati (133 KM) in 304 Nm navora pri 2000 vrtljajih, je ostal skoraj nespremenjen, dodelan je bil le toliko, da ustreza veljavnim okoljskim normativom. Ob zagonu se vedno strese, nato z dodajanjem plina postaja vse bolj hrupen, med prestavljanjem trdega petstopenjskega menjalnika je znova nemiren in vsekakor je njegovo obnašanje precej tovornjaško. Suvereno se NP300 spopada s slabimi in neurejenimi voznimi podlagami; štirikolesni pogon je priklopljiv, v osnovi so gnana samo zadnja kolesa in ko se začne najhujše, je v pomoč reduktor motorne moči. Če je tovorni prostor obtežen, je poskakovanja manj, o najvišji hitrosti in pospeških se pri takšnem vozilu niti ne sprašuje, zanimiv pa je podatek o porabi goriva, ki se v povprečju drži okoli 10,2 litra na 100 prevoženih kilometrih.

Ker je Nissanov NP300 Pickup vozilo iz napol pozabljene avtomobilske zgodovine, bi morala biti temu prilagojena tudi cena, a dejstva kažejo drugače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Dovoljena nosilnost: 1080 kg

Poraba goriva po EU norm.: 9,2l/100 km

Maloprodajna cena: 21.820 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Bine še vedno zabija gole!

Legendarni Albin Felc se še ni poslovil od ledu.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Usoda casinoja v rokah države

Državna SOD in KAD sta se o usodi Casinoja Bled odločala ves teden. Na Bledu potrditev strateškega partnerja pričakujejo danes.

Gospodarstvo / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Odločitev o znižanju pavšalne obdavčitve

Kranj – Pred zaključkom redakcije za današnji časopis še ni bilo znano, ali je vlada na včerajšnji seji iz pavšalne obdavčitve subvencij za leto 2008 izvzela izravnalna plačila z...

Zanimivosti / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Že 9. županov tek

Brdo pri Kranju - Že deveto leto zapored bo jutri, v soboto, z začetkom ob 10. uri na Brdu pri Kranju (hipodrom) humanitarno športna prireditev Županov tek za Fundacijo Vincenca...

Komenda / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Častni občan je Janez Kimovec

Slavnostna seja s podelitvijo občinskih priznanj bo danes, 15. maja, ob 17. uri v Kulturnem domu Komenda.

Zanimivosti / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Sedma Florjanova maša

Prebačevo - Prostovoljno gasilsko društvo Prebalčevo-Hrastje se je tako kot marsikatero drugo gasilsko društvo spomnilo zavetnika gasilcev sv. Florjana in minulo nedeljo v prebač...