Samozavestni germanski dvojec
Volkswagen Golf Plus in novi Golf GTI zaokrožujeta družinsko uspešnico.
Pri Volkswagnu se držijo reda, ki narekuje, da po novi generaciji največje hišne uspešnice pridejo še njene izpeljanke. Golfova družina je tako bogatejša za osveženi družinsko naravnani Golf Plus in športno nastrojeni Golf GTI.
Golf Plus je v skladu z novo generacijsko podobo dobil prilagojeno »obrazno mimiko«, spremenili pa so mu tudi zadnji odbijač, strešne letve in materiale v notranjosti. Še več novosti je videti pod motornim pokrovom, kjer so prvič turbodizelski stroji z neposrednim vbrizgom goriva. Njihovo paleto začenja novi 1,6-litrski štirivaljnik (66 kW/90 KM), nadaljuje 2,0-litrski (81 kW/110 KM) in zaokrožuje močnejši 2,0-litrski (103 kW/140 KM). Bencinski del poleg 1,6-litrskega atmosferskega motorja (75 kW/102 KM) zaznamujeta še 1,4-litrska turbobencinska stroja (90 kW/122 KM, 118 kW/160 KM), kmalu pride še novi 1,2-litrski. Cene se začenjajo pri 17.842 evrih.
Medtem ko je Golf Plus pretežno namenjen tistim, ki si želijo veliko prostora in uporabnosti v avtomobilu, ki ni videti kot običajen enoprostorec, je Golf GT iz povsem drugega testa. Njegove korenine segajo v leto 1976, ko je Volkswagen adrenalinskim navdušencem predstavil prvo generacijo, nato pa je športni Golf zdržal vse do sedanje šeste izdaje. Poleg agresivne zunanjosti in športno dodelane notranjosti športnika zaznamujeta predvsem drugačno podvozje, ki lahko za doplačilo vključuje prečno zaporo diferenciala in eksploziven motor, ki so mu posebej uglaševali zvok. 2,0-litrski bencinski štirivaljnik iz sebe iztisne 155 kilovatov (210 KM), s čimer seveda zagotavlja, da se vozniku zviša količina adrenalina v krvi. Za trenutno najhitrejšega Golfa je treba imeti 25.494 evrov.