Ko je v krvi veliko adrenalina
Yamaha R1 modelnega leta 2009 se še bolj spogleduje s tekmovalnimi motocikli.
Japonska Yamaha pri razvoju svojih najbolj športno naravnanih motociklov izhaja iz znanja in izkušenj, ki jih je ta japonska motociklistična kovačnica dolga leta pridobivala v tekmovalnem športu. To velja tudi za novi R1, ki z vsakim delom skuša posebne užitke in doživetje na dveh kolesih.
Novi R1 je z zmogljivostmi motorja in šasije segel še korak naprej od predhodnega modela. V pogonskem stroju je inovativna tehnologija, ki jo ponazarjajo kratki hodi batov, glavna gred z neenakimi intervali vžiga in še nekaj drugih posebnosti, ki vse po vrsti izhajajo iz moto GP športa.
Skrivnost novega motorja ni samo na 182 konjskih moči povečana moč, ampak predvsem v visokem navoru. Vozniku se poraja občutek, da motor deluje bolj lahkotno in gladko.
Konstruktorji so preoblikovali lahek aluminijast okvir ter nihajno roko z idealnim ravnotežjem trdnosti za kar najboljši občutek oprijema, izjemno gonilno silo in odlično nadzorovano krmiljenje. Vozne lastnosti dopolnjujejo tudi izpopolnjene prednje zavore s šestimi bati v čeljusti in večstopenjsko nastavljivo vzmetenje ter neodvisno blaženje, ki se zna prilagajati željam in sposobnosti voznika.
Elektronika še dodatno poudarja širino in intenzivnost zmogljivosti, ki dopolnjujejo na novo oblikovan oklep, s katerim R1 ohranja sloves enega najbolj atraktivnih dvokolesnih superšportnikov. Tako kot do sedaj je tudi v novi generaciji R1 na voljo v treh barvnih kombinacijah, v tekmovalno beli z rdečimi dodatki, v polnočno črni in v značilni Yamahini modri. Cena na slovenskem trgu je 13.300 evrov.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

