Ko je v krvi veliko adrenalina
Yamaha R1 modelnega leta 2009 se še bolj spogleduje s tekmovalnimi motocikli.
Japonska Yamaha pri razvoju svojih najbolj športno naravnanih motociklov izhaja iz znanja in izkušenj, ki jih je ta japonska motociklistična kovačnica dolga leta pridobivala v tekmovalnem športu. To velja tudi za novi R1, ki z vsakim delom skuša posebne užitke in doživetje na dveh kolesih.
Novi R1 je z zmogljivostmi motorja in šasije segel še korak naprej od predhodnega modela. V pogonskem stroju je inovativna tehnologija, ki jo ponazarjajo kratki hodi batov, glavna gred z neenakimi intervali vžiga in še nekaj drugih posebnosti, ki vse po vrsti izhajajo iz moto GP športa.
Skrivnost novega motorja ni samo na 182 konjskih moči povečana moč, ampak predvsem v visokem navoru. Vozniku se poraja občutek, da motor deluje bolj lahkotno in gladko.
Konstruktorji so preoblikovali lahek aluminijast okvir ter nihajno roko z idealnim ravnotežjem trdnosti za kar najboljši občutek oprijema, izjemno gonilno silo in odlično nadzorovano krmiljenje. Vozne lastnosti dopolnjujejo tudi izpopolnjene prednje zavore s šestimi bati v čeljusti in večstopenjsko nastavljivo vzmetenje ter neodvisno blaženje, ki se zna prilagajati željam in sposobnosti voznika.
Elektronika še dodatno poudarja širino in intenzivnost zmogljivosti, ki dopolnjujejo na novo oblikovan oklep, s katerim R1 ohranja sloves enega najbolj atraktivnih dvokolesnih superšportnikov. Tako kot do sedaj je tudi v novi generaciji R1 na voljo v treh barvnih kombinacijah, v tekmovalno beli z rdečimi dodatki, v polnočno črni in v značilni Yamahini modri. Cena na slovenskem trgu je 13.300 evrov.