V Peku podvojili dobiček
V sedmih letih od vrhunca krize v Peku so podvojili ustvarjene prihodke na zaposlenega in za štirikrat povečali dodano vrednost.
Tržič – Kot so sporočili iz podjetja Peko, ki je prepoznaven slovenski ponudnik modne obutve za družino in vse priložnosti, so v letu 2008 ustvarili 1,98 milijona evrov dobička, kar je za 117 odstotkov več kot v poslovnem letu 2007. Čisti prihodki od prodaje v Peku so znašali 19,2 milijona evrov oziroma 2,9 odstotka manj kot v letu 2007. Prihodki od prodaje na domačem trgu so se znižali zaradi zmanjšanja števila trgovin za odstotek, medtem ko so se na tujih trgih za odstotek povečali, navkljub velikemu zmanjšanju prodaje (za več kot polovico) v Veliki Britaniji zaradi neugodnih tečajnih razlik med funtom in evrom. Znaten delež večje prodaje je posledica izpolnjevanja potreb zahtevnih kupcev po hitri odzivnosti in prilagodljivosti Peka kot proizvajalca obutve, ki se odraža v sposobnosti izdelave ponaročil v kratkih rokih. Peko omogoča kupcem krajše dobavne roke v primerjavi z azijskimi proizvajalci, s čimer kupci lažje in hitreje reagirajo na zahteve in potrebe svojega trga. Povečanje dobička ni le rezultat stalnega zmanjševanja stroškov, temveč predvsem umikanja iz prodaje nizko cenovne obutve. Podjetje Peko si utira pot in prostor v srednjem in višjem srednjem cenovnem razredu, tako z lastnimi kolekcijami kot tudi z dopolnilno ponudbo obutve drugih proizvajalcev v Pekovih trgovinah.
Podjetje Peko je v letu 2008 veliko pozornosti namenilo investicijam, ki so v celoti znašale 940 tisoč evrov, kar predstavlja 4,9 odstotka vseh ustvarjenih prihodkov od prodaje. Dobra polovica vseh investiranih sredstev je bila tudi v letu 2008 namenjena v prenovo in odpiranje novih trgovin, in sicer 533 tisoč evrov oziroma deset odstotkov več kot leta 2007. Dobro poslovanje pa so občutili tudi zaposleni, saj so za 9,5 odstotka povečali plače, izplačan je bil za sto evrov višji regres od minimalnega po kolektivni pogodbi, podjetje je izplačalo trinajsto plačo 330 zaposlenim.