Zvestoba tradiciji ostaja
Nova generacija Mercedes-Benzove limuzine razreda E s številnimi tehničnimi novostmi
Razred E je za nemški Mercedes-Benz že nekaj generacij najpomembnejši model in nosilec tehničnih inovacij, zato so se v Stuttgartu z vso pozornostjo lotili tudi nove generacije. Pri kreaciji zunanjosti so oblikovalci ostali precej zadržani, zato se nova limuzina tako kot pred njo manjši model razreda E opira na tradicionalistične vrednote, ki jih gojijo v tej avtomobilski hiši. Hkrati pa je novinec prinesel s seboj še nadgradnjo naprednih sistemov za varnost in udobje, med drugim izpopolnjeno asistenčno elektroniko za zaviranje v sili, za ohranjanje pozornosti voznika, za pomoč, ko se zadaj vozeči avtomobili znajdejo v mrtvem kotu, in tako naprej. Na novo zasnovana karoserija ima aktivni pokrov motorja, ki ob trčenju s pešcem slednjemu zagotavlja boljšo zaščito, medtem ko v notranjosti voznika in potnike čaka še višja raven udobja, ki jo med drugim zagotavljajo individualne možnosti pri sedežih in doplačilna telematska oprema. V motorni paleti bo, ko bodo nared vsi pogonski stroji, mogoče izbirati kar med šestimi dizelski motorji, od katerih so trije štirivaljniki in trije šestvaljniki, v bencinskem delu pa bodo dvema štirivaljnikoma delala družbo dva šestvaljnika in osemvaljnik. Razpon zmogljivosti je pri dizelskih motorjih od 100 kilovatov (136 KM) do 165 kilovatov (228 KM), medtem ko bencinski razvijajo od 135 kilovatov (184 KM) do 285 kilovatov (388 KM). Večini motorjev so oklestili porabo goriva in zmanjšali emisije, vsi po vrsti so na voljo s samodejnimi menjalniki. Najprej so na voljo močnejši motorji, jeseni pridejo še šibkejši in štirikolesni pogon 4matic. Na slovenskem trgu je trenutno najcenejša različica E 220 CDI z dizelskim štirivaljnikom, ki stane 44.400 evrov.