Spar ima najnižje marže
Tako trdi prvi mož Spara Slovenija, kjer so lani povečali promet za desetino.
Ljubljana – »Kupec zna presoditi,« je samozavestno na tradicionalni letni novinarski konferenci izjavil mag. Igor Mervič, ko je komentiral lanske poslovne rezultate. S 678 milijoni evrov prometa so lani zabeležili desetodstotno rast. Po vseh anketah in raziskavah se je po njegovih besedah Spar med kupci najbolje odrezal, saj znajo presoditi kvaliteto ponujenega blaga, prijazno okolje njihovih trgovin, predvsem pa dejstvo, da so utrdili ugled trgovca z najnižjimi cenami. Da ima Spar najnižje marže, dokazuje dobiček, ki je manjši od dveh odstotkov prometa, zanimiv pa je tudi izračun, da pomembno odstopajo navzgor po ustvarjenem prometu na kvadratni meter površine v trgovinah. Lani so odprli že enajsti megamarket Interspar v Novi Gorici, pri čemer se je prvič zgodilo, da so pričeli Italijani množično nakupovati pri nas. Lani so odprli še pet novih trgovin Spar in za investicije namenili 44 milijonov evrov. V letu 2007 se je dodobra uveljavila lastna pekarna, ki bogati ponudbo z novimi izdelki, s sodelovanjem z lokalnimi pekarnami pa spoštujejo pri kruhu in pecivu lokalni okus kupcev. Skoraj 20 odstotkov celotne prodaje živil predstavljajo že izdelki pod blagovno znamko Spar, prodajo pa pospešujejo z različnimi akcijami in pristopi, kot so izdelki za vsakdanjo rabo S-Budget, ki jih prodajajo po diskontnih cenah, od skupno 13.500 izdelkov v ponudbi veljajo za dva tisoč izdelkov »blokirane cene«, širijo nabor izdelkov s SparBonusom (dobropis za naslednji nakup), za zvestobo kupci dobijo točke zvestobe in s tem možnost ugodnega nakupa izbranih kvalitetnih izdelkov.
Letošnje leto je po Mervičevih besedah leto precejšnje negotovosti, zato poslovnih ciljev ni želel razkriti. Ob tem, da število kupcev narašča, opažajo, da jih kupci obiskujejo večkrat po manjših nakupih kot prej in opazen je tudi trend nakupov cenejših izdelkov. Predvsem bodo razmeram zelo prilagodljivi, za investicije naj bi letos namenili od 30 do 35 milijonov evrov. Z naraščanjem prometa v Intersparu v kranjski Qlandiji so zelo zadovoljni, pri čemer so Gorenjci zvesti in jih odprtje nakupovalnega centra Tuš ni prizadelo.