Francoska butična konfekcija

Test: Renault Laguna 2.0 VT 16V GT

Nekoč samosvoje elegantni francoski avtomobili vse bolj postajajo podobni tistim, ki jih izdelujejo nekdanji sovražniki, zdaj pa gospodarski in tudi avtomobilski tekmeci Nemci. To drži zlasti za srednji razred, kjer je bila v zadnjih dveh letih skoraj prava invazija novih modelov, med njimi tudi menjava Renaultove Lagune, ki med avtomobili srednjega razreda še vedno ostaja dovolj prepoznavna, še posebej v športni različici GT. Slednja ima na sebi tudi nekaj ne preveč izrazitih športnih dodatkov, ki pravzaprav dobro prikrivajo tisto, kar ima ta avtomobil pod motornim pokrovom. Voznikov delovni prostor je v Laguni GT zasnovan precej racionalno in z izjemo naluknjanih stopalk in volanskega obroča s spodnjim ravnim robom je v notranjosti težko najti kaj izjemno športnega. Uporabljeni materiali in natančnost izdelave so na višjem kakovostnem nivoju, kot je bilo doslej v navadi pri tej francoski znamki in počutje v potniški kabini je tudi zaradi dobro delujoče samodejne klimatske naprave in kakovostnega radijskega sprejemnika prijetno. Velik minus gre sicer slabemu delovanju brezžičnih komunikacijskih naprav, kajti tisti, ki je klican z mobilnega telefona, si more misliti, da voznik sedi v kakšnem sodu, tako nekakovosten je prenos zvoka. Turbinsko podprti 2,0-litrski bencinski štirivaljnik je dinamičen, kot bi bil na vadbi v fitnesu. Deluje zelo energično, čeprav morda številke o zmogljivostih tega ne povedo, hkrati pa tudi uglajeno, brez surovih sunkov in pretiranega hrupa. Ukazovati mu je treba z dobro preračunanim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki bi v najvišji prestavi moral klestiti tudi bencinsko žejo, a se ta zlahka povzpne tudi do povprečnih 12,5 litra na 100 prevoženih kilometrov. Obnašanje na cesti (z majhnim odpustkom za rahlo bočno nihanje pri višjih hitrostih) je zelo zanesljivo, v ovinkih tudi na račun sistema krmiljenja vseh štirih koles, ki samodejno rahlo obrača tudi zadnji par. Laguna GT je torej namenjena predvsem tistim, ki so od Renaulta že nekaj časa pričakovali kaj več kot samo konfekcijski avtomobil za ceno, ki še ni butična.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 150 kW/205 KM

Najvišja hitrost: 232 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 11,5/ 6,5/ 8,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.900 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / četrtek, 18. marec 2010 / 07:00

Kuharici Simona in Ksenija

Na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Ljubljani je 10. marca potekalo drugo od treh predtekmovanj najboljših mladih, obetavnih slovenskih kuharjev srednješolcev. Najboljše in najizvirnejše j...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 22. maj 2007 / 07:00

Bohinjski velikani in Hudičev most

Stara Fužina - Znanstveno raziskovalna služba TNP organizira vsako leto sklop vodenih sprehodov in izletov po različnih delih parka, ki se imenuje Petkovi popoldnevi v...

Zanimivosti / torek, 22. maj 2007 / 07:00

Sto let bohinjskega turizma

Bohinj - Bohinj praznuje letos stoto obletnico organiziranega turizma in v njeno počastitev so turistične organizacije, občina in tudi posamezniki skupaj pripravili ka...

Prosti čas / torek, 22. maj 2007 / 07:00

Veter v kosteh

Letošnji Domski piknik se je končal tako, da smo bili obiskovalci praktično pregnani domov. Za to pa niso poskrbeli izvajalci s svojo glasbo, ampak kar klavrno vreme.

Zanimivosti / torek, 22. maj 2007 / 07:00

Glej, mami, tjulenjčka!

"Ja, ljubček, to je pa tjulenj. Kako je zanimiv, kajne? Glej, kako plava. Tjulenjček!" "Gospa, oprostite, ampak tole ni tjulenj. To je morski lev ..."

Nasveti / torek, 22. maj 2007 / 07:00

Uvod v fužinske planine

Planina Vogar (1054 m) in Vodični vrh (1621 m)