Prevlada evropske genetike
Južnokorejski Hyundai se z novim i20 odločno postavlja ob bok tekmecem v spodnjem razredu.
Južnokorejski Hyundai, ki v zadnjih letih odločno osvaja evropske kupce, je tudi za slovenski trg pripravil novo orožje med manjšimi avtomobili. Novinec ima oznako i20 in bo nadomeščal dosedanji model Getz, izdelan je v skladu s potrebami in željami evropskih kupcev, v celoti so ga zasnovali v Hyundaijevem razvojnem centru v nemškem Rüsselsheimu. Je tretji član Hyundaijeve i-generacije in predstavlja pomemben člen v modelni paleti tega avtomobilskega azijskega tigra. Po merah (3,94 metra dolžine) se uvršča med najbolj priljubljene tekmece v tem razredu, kjer bo nastopal tudi s sodobno ukrojeno in mladostno zunanjostjo. Karoserijski izvedbi sta dve, tri- in petvratna, poleg števila vrat drugih oblikovnih razlik ni. Notranjost je prostorna, prtljažnik z 295 osnovnimi litri, ki ga je mogoče povečati na 1018 litrov, pa je nad razrednim povprečjem. Voznika čaka sodobno oblikovana, vendar preprosta armaturna plošča in trikraki volan. Več kot solidno je poskrbljeno za varnost, za katero poleg protiblokirnega zavornega sistema skrbijo še štiri varnostne vreče in dve zavesi, aktivni vzglavniki ter pri najboljšem nivoju opreme tudi elektronski stabilizacijski program. Seštevek različnih zmogljivosti nanese kar sedem motornih možnosti, z vstopnim na novo razvitim 1,2-litrskim bencinskim štirivaljnikom (53 kW/78 KM), ki mu sledita še 1,4-litrski (74 kW/100 KM) in 1,6-litrski (93 kW/126 KM). Dizelska motorja sta 1,4- in 1,6-litrski, vendar oba z dvema podizvedbama (55 kW/75 KM in 66 kW/90 KM ter 85 kW/115 KM in 94 kW/128 KM), oba močnejša bencinska stroja imata lahko tudi samodejni menjalnik, nivojev opreme je pet, že osnovni ima ročno klimatsko napravo, najcenejši i20 pa je naprodaj za 9.990 evrov.