Odločno navzgor
Hyundai se z novim iX55 uvršča med prestižne športne terence.
Skoraj ni več avtomobilskega razreda, kjer še ni bil prisoten azijski tiger Hyundai. Zdaj z novim terencem iX55 osvajajo še prestižni del te skupine, ki je bila doslej bolj ali manj rezervirana za najbolj zveneča avtomobilska imena. Tako je bilo na stari celini, na drugi strani Atlantika pa je Hyundai že nekaj časa prodajal model z imenom Veracruz. Prilagojen evropskemu okusu in običajem je v osveženi podobi zdaj to iX55, 4,84 metra dolgi in s tem tudi največji Hyundaijev avtomobil. Elegantno oblikovana zunanjost ga ne naredi pretirano mogočnega, notranjost pa ponuja veliko prostorskega razkošja in tudi najmanj 598 litrov (povečljivih na 1746 litrov) prostora za prtljago, ki ga zapirajo vrata z elektrificiranim mehanizmom. Tudi sicer iX55 slovi po vseh mogočih dodatkih za varnost in udobje, v serijski opremi so na primer štiri zračne vreče, dve zračni zavesi, protiblokirni zavorni sistem, elektronski sistem stabilnosti z dodatkom proti prevračanju, samodejna dvopodročna klimatska naprava z ločenim upravljanjem zadaj, vsemogočni radijski sistem in tako naprej. Na seznamu doplačilne opreme ni drugega kot kovinska barva in električno pomično strešno okno. Srce novega Hyundaijevega prestižnega terenca je novi 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik, ki so ga skupaj s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom pripravljali v Hyundaijevem razvojnem centru v nemškem Rüsselsheimu. Motorni navor se, tako kot ukaže elektronika, v spremenljivem razmerju prenaša na vsa štiri kolesa, mogoče je tudi zakleniti sredinski diferencial. Po videzu, eleganci in zmogljivostih je novincu na kožo bolj pisan asfalt kot brezpotja, a tudi v blatu in snegu ne bi smelo biti večjih težav. In ob vsem tem je iX55 s 46.990 evri, kolikor hočejo zanj pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu, še znatno cenejši od prestižnih tekmecev, ki za toliko denarja ponujajo z opremo precej oskubljene različice.