Dodaten prostor za dva
Nissan z novim, podaljšanim Qashqaijem+2 kuje vroče prodajno železo.
Pri Nissanu si zaradi uspešne prodaje mešanca med enoprostorcem in manjšim športnim terencem, ki sliši na ime Qashqai, zadovoljno manejo roke. Evropski kupci so se namreč še pred nekaj meseci skoraj tepli za avtomobil, ki očitno združuje vse tisto, kar je treba imeti za vožnjo po urbanih okoljih in za skok v naravo ali kakšno manj zahtevno brezpotje. Še kaj več pa ponuja raztegnjena izvedba Qashqai+2, ki se za kanček resneje spogleduje z družinami in želi zahajati v zelje drugim podobno velikim tekmecem.
Qashqai+2 v dolžino meri dobrih 21 centimetrov več kot običajni sorodnik, raztegnjena je tudi medosna razdalja in vse skupaj se zrcali v precej prostornejši potniški kabini, ki lahko sprejme še dva dodatna, oziroma skupaj sedem potnikov. Sedeža v zadnjem delu kabine seveda nista tako razkošna kot drugi, saj sta namenjena tistim, ki ne premorejo več kot 160 centimetrov telesne višine, vendar se pripravno zložita v dno, s čimer se prtljažni prostor poveča na 550 litrov. Zanimivo je, da je večina karoserijskih delov, od sprednjih bočnih vrat do zadnjega dela in strehe, ki ima vedno vgrajeno panoramsko okno, različnih, rahlo oblikovno spremenjena pa je tudi maska hladilnika.
Do potankosti enaka kot pri običajnem Qashqaiju, je motorna paleta. Bencinski del zastopata 1,6- in 2,0-litrski štirivaljnik s 84 oziroma 103 kilovati (115 oziroma 140 KM), dizelskega 1,5-litrski z 78 kilovati (106 KM) in 2,0-litrski s 110 kilovati (150 KM). Pri obeh močnejših motorjih se pogon lahko prenaša tudi na vsa štiri kolesa. Najcenejši Qashqai+2 z bencinskim motorjem stane 20.450 evrov, sicer pa so posamezne različice od dobrega tisočaka do dveh držaje od prvotnega modela.