Posvečen cilj: Ohranitev prestola
Volkswagen postavlja na ceste šesto generacijo Golfa.
Leto 1974 je nemški Volkswagen s prvim Golfom odprl nov avtomobilski razred in zasedel evropski prestol tudi z vsemi naslednjimi štirimi generacijami. Golfa je doslej za svojega vzelo več kot 26 milijonov kupcev in to je dediščina, ki jo prevzema novinec šeste generacije. Novi Golf je po merah povsem podoben predhodniku, z nekaj milimetri dodatne širine, rahlim znižanjem in krajšanjem je dobil bolj dinamično podobo, na sprednjem delu pa s črno obarvano masko tudi obraz, ki bo značilen za bodoče Volkswagnove avtomobile. Zadaj novinca zaznamujejo širše in izrazitejše luči, na boku pa zapognjena linija pod stekli. Tudi v notranjosti je veliko sprememb, opazni so predvsem bolj kakovostni materiali armaturne plošče in oblog, vse skupaj je tudi oblikovno na nekoliko višji ravni. Odločno boljši v primerjavi s predhodnikom je pri varnosti, saj potnike ščiti kar sedem zračnih varnostnih vreč, med njimi tudi kolenska za voznika, medtem ko je del serijske varnostne opreme tudi elektronski stabilizacijski program (ESP), vse to pa je prineslo pet zvezdic na varnostnem preizkusu Euro NCAP. Motorna paleta v začetku obsega tri bencinske motorje, začne se z 1,6-litrskim štirivaljnikom s (75 kW/102 KM), ki se mu pridružuje še 1,4-litrski TSI z neposrednim vbrizgom goriva (90 in 118 kW/122 in 160 KM). Začetek dizelskega dela palete bo zgodaj prihodnje leto predstavljal novi 1,6-litrski štirivaljnik TDI (66 kW/90 KM), nato sledita še dve izvedbi 2,0-litrskega (81 in 103 kW/110 in 140 KM). Pri močnejših motorjih je na voljo tudi samodejni menjalnik DSG in štirikolesni pogon. Prihodnje leto pridejo še močnejši Golf GT, turbodizelski GTD in izvedba BlueMotion. Cene za trivratno karoserijsko različico se začenjajo pri 15.954 evrih.