KD Življenje povečuje tržni delež
Ljubljana - Življenjska zavarovalnica KD Življenje je v letošnjem prvem polletju dosegla zastavljeni cilj in po zbrani premiji življenjskih zavarovanj postala med klasičnimi zavarovalnicami druga največja zavarovalnica v Sloveniji. Po podatkih Zavarovalnega združenja Slovenije je Zavarovalnica Triglav pri življenjskih zavarovanjih zbrala 107,1 milijona evrov bruto obračunane premije oz. dobrih 43 odstotkov vse, na drugo mesto se je uvrstila KD Življenje s 35,3 milijona evrov premije in 14,2-odstotnim tržnim deležem in na tretje mesto Zavarovalnica Maribor, ki je zbrala 34,8 milijona evrov premije oz. 14 odstotkov, sledijo pa zavarovalnica Merkur s 7,2-odstotnim tržnim deležem, NLB Vita s 6,7 odstotka in Grawe s 5,1 odstotka.
Kot navajajo v KD Življenje, so še leta 2005 imeli pri življenjskih zavarovanjih le 5,9-odstotni tržni delež, samo v zadnjem letu, med lanskim in letošnjim poletjem, je bruto obračunana premija porasla za 34,3 odstotka. Poslujejo tudi v tujini. Medtem ko že uspešno delujeta zavarovalnici v Bolgariji in Romuniji, zavarovanja pa sklepajo tudi na Slovaškem, so v drugi četrtini letošnjega leta začeli s poslovanjem tudi na Hrvaškem in v Ukrajini.