Dragocene izkušnje

Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90

Francoski Citroën je lahkemu dostavniku srednjega velikostnega razreda ohranil ime iz prve generacije, ki je vozila po cestah dobro desetletje. Novi Jumpy seveda bistveno drugačen od svojega predhodnika, stilisti so se tudi tokrat potrudili in zunanjost ukrojili tako, da z zaobljenimi linijami sprednjega dela skoraj bolj spominja na enoprostorske potniške avtomobile kot na vozila, pripravljena za prevoz tovora ali večjega števila potnikov. Že osnova glede tovora ponuja veliko, na primer okroglo tono dovoljene obtežitve ali sorazmerno veliko prostornost tovornega oddelka. Tovor je mogoče naložiti skozi zadnja krilna ali dvižna ali 92 centimetrov široka drsna vrata, ki so lahko na desnem ali obeh bokih. Notranja obdelava tovornega prostora razkriva le golo pločevino. Oblikovnega zaostanka armaturne plošče za tistimi v imenitnejših kombijih ni, grafika merilnikov je preprosta, a dobro čitljiva, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, prestavna ročica je pripravno visoko na vrhu sredinske konzole in večina stikal je na dostopnih mestih. Skupaj z voznikom se lahko peljeta še dva sopotnika, kadar je prostor namenjen trem, je na desni strani dvojna klop. Osnovna motorna možnost za pogon Jumpyja je 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati, ki v praksi pokaže, da s premikanjem 1,8 tone težkega vozila nima večjih težav, nekoliko se upeha le pri polni obtežitvi in rahlo kritiko si zasluži le premalo natančen petstopenjski menjalnik, ki stežka sledi motorni dinamiki. Ob upoštevanju dejstva, da gre za tovorno vozilo, sta uglajenost vožnje in obnašanje na cesti nad pričakovanji in v tem pogledu je Jumpy v samem vrhu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Največja dovoljena masa: 2683 kg

Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 6,6/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.300 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / nedelja, 18. maj 2008 / 07:00

Jesenice so pravo hokejsko velemesto

Za nami je izjemno pestra hokejska sezona: 60., jubilejna sezona bo v bogati kroniki jeseniškega hokeja zapisana med zelo uspešne.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 24. oktober 2006 / 06:00

Slovenski Orfej

Emocionalen. Takšen je bil abrahamov gala koncert Ota Pestnerja minulo soboto v dvorani Golovec v Celju. Glasbeni gosti so že tako dobremu vzdušju v polni dvorani dodali le še piko na i.

Prosti čas / torek, 24. oktober 2006 / 06:00

Uvozniki bi spremenili DMV

Zloglasni davek na motorna vozila naj bi po predlogu uvoznikov vezali na izpušne emisije.

Prosti čas / torek, 24. oktober 2006 / 06:00

Rojstvo pod srečno zvezdo

Test: Mazda6 Sport CD 120 TE in CD 143 TE

Prosti čas / torek, 24. oktober 2006 / 06:00

VW Phaeton za papeža

Papež Benedikt XVI. je od predsednika uprav­ne­ga odbora delniške družbe Volkswagen, dr. Bernda Pischetsriederja, prevzel pose­bej opremljeni phaeton. "V veliko čast na...

Prosti čas / torek, 24. oktober 2006 / 06:00

Italijanski zlatnik

Fiat zadnji z novim lahkim dostavnikom italijansko-francoske naveze.