Vztrajno prostorsko prerivanje
Hyundai se krepi z novim prostornim kombijem i30CW.
Južnokorejski Hyundai nadaljuje svoj pohod do evropskih kupcev s kombijevsko različico modela i30. Novinec z dodatno oznako CW ima daljšo medosno razdaljo in na novo ukrojen zadek, sicer oblikovno ni posebej vznemirljiv, vendar ustreza modnim tokovom v tem avtomobilskem razredu. Hyundai i30 CW se bo skušal dobrikati predvsem skupini kupcev, ki imajo še v spominu kombijevsko izvedbo modela Lantra. Glavna pridobitev podaljšanega zadka je seveda velik prtljažni prostor, ki se iz osnovnih 415 s podiranjem naslonskega dela zadnje klopi poveča na 1395 litrov, pri čemer nastane skoraj ravno dno. Motorna paleta je skoraj enaka kot pri petvratni kombilimuzini, manjka le najšibkejši bencinski motor. Izbirati je mogoče med dvema različicama 1,6-litrskega turbodizelskega štirivaljnika (83 kW/113 KM in 88 kW/120 KM) ter 2,0-litrskim turbodizelskim strojem (103 kW/140 KM). Osnovni bencinski motor je 1,6-litrski (90 kW/120 KM). Vsi i30 CW za slovenske kupce imajo v serijski opremi med drugim zavorni sistem ABS, šest zračnih vreč, aktivne vzglavnike, klimatsko napravo s hlajenim predalom, radio s CD in MP3 predvajalnikom ter nastavitvenimi gumbi na volanskem obroču. Cene za novinca so v povprečju 1200 evrov višje kot pri limuzini in se gibljejo med 14.790 in 20.790 evri, vendar je najdražja dizelska izvedba na voljo le po individualnem naročilu. Skupaj s petvratno kombilimuzino naj bi i30 CW letos privabil okoli tisoč kupcev.