Z eleganco v delovni halji
Hyundai ima z novo generacijo H1 resnega tekmeca med lahkimi dostavniki.
Južnokorejski Hyundai ima v nizu novosti tudi novo generacijo lahkega dostavnega vozila H1, ki v vseh pogledih pomeni velik korak naprej, kar dokazuje že njegova sodobno in všečno oblikovana zunanjost. Nobenega dvoma ni, da pri Hyundaiju želijo, da bi se novinec resneje spopadel z evropskimi tekmeci.
Novi H1 je voljo v potniških in tovornih izvedbah, ki imajo dva, tri, pet ali šest sedežev ter različne dolžine tovornega prostora, v katerega je mogoče naložiti do okoli 800 kilogramov tovora in pripeti do 2300 kilogramov težak priklopnik. Dostopu z zadnjega dela vozila so namenjena krilna vrata, dno tovornega prostora je obloženo s protidrsno podlogo. Potniška različica, ki se po zunanjem videzu in notranjem udobju skuša kosati tudi z večjimi enoprostorskimi avtomobili, sprejme osem potnikov, v vsakem primeru pa ima H1 na obeh bokih drsna vrata.
Za pogon skrbi novi 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z neposrednim visokotlačnim vbrizgavanjem goriva, ki s pomočjo variabilne turbinske geometrije razvije 125 kilovatov (170 KM) in 392 Nm navora pri 200 vrtljajih, njegova moč pa se s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika prenaša na zadnji kolesni par. Oprema v vozilu je razdeljena na dva nivoja, pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu so določili cene, ki se gibljejo od 21.490 evrov navzgor.