Ogorčen zaradi odnosa ALC

Ob robu polemikam »o biti ali ne biti za Alpski letalski center Lesce«, bi rad opisal svojo izkušnjo o njihovem poslovanju z uporabniki njihovih storitev.

V začetku lanskega decembra sem dobil darilo v obliki darilnega bona Alpskega letalskega centra Lesce, s katerim so mi otroci podarili polurni panoramski polet nad Bledom in njegovo okolico. Darila sem se zelo razveselil, saj sem si že dalj časa želel iz zraka fotografirati Blejski grad in otok, pa tudi domačo hišo. Zato sem bil toliko bolj razočaran, ko sem ugotovil, da ALC, ki je polet dobil plačan vnaprej, svojo uslugo omejuje na dva meseca od dneva nakupa. Ker v času, ki so mi ga ponudniki »odredili« zimska pokrajina ni najlepša za fotografiranje, sem želeli polet prestaviti na mesec april ali maj. Prepričan sem bil, da s tem ne bo težav, saj je bil polet plačan vnaprej, sam pa sem bil pripravljen pristati na dogovor o terminu, ki bo ugoden za vse. Kot rečeno, mi v ALC Lesce niso bili pripravljeni ustreči, še toliko bolj pa sem bil ogorčen nad njihovim odnosom do strank, saj so me grobo zavrnili, češ da je politika njihovega podjetja pač taka in da lahko bon izkoristim do označenega datuma, sicer bo veljavnost pač potekla.

 

Ko sem nato vprašal, ali bi lahko počakali vsaj toliko, da bi zapadel sneg tudi v dolini, saj bi bile fotografije takrat vsaj nekoliko bolj zanimive, pa sem dobil odgovor, da v primeru snega na vzletni stezi njihov aerotaksi ne vozi. To sicer lahko razumem, zdrava logika pa pove, da je v tem primeru nekaj hudo narobe s prodajno politiko podjetja, ki sredi zime prodaja časovno omejene bone. Prav tako mi ni jasno, zakaj se podjetju zdi na tako kratko obdobje omejiti veljavnost vnaprej in v celoti plačanih bonov. Ali bo po šestih mesecih za polet potrebno več goriva? Se bodo plače osebju povečale ali pa se bodo drastično spremenili drugi pogoji za polet?

 

Zaradi arogantnega odnosa in popolne nepripravljenosti za dogovor sem se zato o odločil, da ALC Lesce denar, ki so ga za moje darilo zbrali otroci, podjetju poklonim, saj mi enostavno ni do poleta v takih pogojih. Direktorju centra pa se ob tem zahvaljujem za »razumevanje« in mu pri taki politiki vodenja centra želim »obilo« uspehov, predvsem pa kakšno hitro lekcijo o tem, kako poslovati s strankami.

 

Miran Lavrič, Bled

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 30. januar 2007 / 06:00

Tekmovala je tudi Nataša Kejžar

Nataša Kejžar se je že pred časom poslovila od tekmovalnega plavanja, v soboto pa je za radovljiški klub Žito Gorenjka vseeno nastopila v štafeti trenerjev in spremljevalcev na tekmovanju Dr. Fig v Kr...

Objavljeno na isti dan


Splošno / nedelja, 4. november 2007 / 07:00

Kako in kdaj naj vadimo na trimski stezi?

Treba je upoštevati načelo postopnosti in prehajati od lažjega k težjemu ter od manj zahtevnih gibalnih nalog k bolj zahtevnim.

Splošno / nedelja, 4. november 2007 / 07:00

Slavje na derbiju v Podmežakli

Prejšnji petek smo dočakali prvi letošnji slovenski hokejski derbi v dvorani Podmežakla, Gorenjci pa smo se veselili zaslužene zmage Acronija Jesenic z rezultatom 4 : 3.

Splošno / nedelja, 4. november 2007 / 07:00

Prva glaska Gorenjske sta Nina in Žan

Na že enajstem Prvem glasku Gorenjske, ki je v organizaciji Radia Triglav potekal v jeseniškem gledališču, sta slavila Nina Jagodic iz Rateč in Žan Zelič iz Kranja.

Splošno / nedelja, 4. november 2007 / 07:00

Nekdanji plavžarji obujali spomine

V prostorih Kasarne na Stari Savi se je zbralo lepo število nekdanjih zaposlenih, ki so aktivno sooblikovali zgodovino plavžev.

Splošno / nedelja, 4. november 2007 / 07:00

Dimnikarske storitve spet razburjajo

Na zadnji seji občinskega sveta je občinski svetnik Ibrahim Smajić vnovič opozoril na problematiko dimnikarskih storitev. Dejal je, da visoke cene povzročajo veliko nejevolje med občani. N...