Ni ga čez udobje

Test: Citroën C6 2.2 HDi Lignage

Francoski Citroën se v zadnjih letih ni najbolje znašel v višjem in visokem razredu. Pravzaprav je minilo že kar precej časa, odkar so imeli v tej avtomobilski hiši veliko limuzino, dokler ni pred dvema letoma vrzeli zapolnil C6. Največji Citroënov avtomobil se giblje v visoki družbi zvenečih avtomobilskih imen, z zavestjo, da je nemška prevlada dolgotrajna in čvrsta. Zato so mu morali vcepiti nekaj, kar bi ga razlikovalo od povprečja in to je predvsem samosvoja zunanjost z nenavadno prirezanim kupejevskim zadkom, prežeče širokim sprednjim delom in skoraj ovalno ukrivljeno streho. Vstop v potniško kabino razkriva prostor udobja in razkošja: vrata brez uokvirjenih stekel se odpirajo široko kot v kakšnem dvorcu, voznika in potnike pričakajo sedeži, na kakršnih je včasih sedela le kraljevska gospoda in armaturna plošča je v celoti digitalizirana, kar kaže na usmerjenost v prihodnost. Osnovne informacije so na majhnem zaslonu pred voznikom, delovanje radijskega sistema, klimatske naprave in satelitske navigacije pa je prikazano na velikem zaslonu na sredini. Za obvladovanje vseh sistemov se je treba privaditi številnih gumbov. Šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev, 2,2-litrski štirivaljnik, skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom dokaj suvereno obvladuje težak avtomobil. Pospeški sicer niso izjemni, končna hitrost zadovolji želje po hitrem potovanju, vendar se zdi, da motorju, ki ne povzroča motečega hrupa in tresljajev, manjka kanček prefinjenosti, ki jo ponuja 2,7-litrski turbodizelski šestvaljnik. Udobju naklonjeno hidraktivno vzmetenje se prilagaja hitrosti, pri tej šibkejši motorni izvedbi pa ni samodejno dvigajočega stabilizatorja zraka na prtljažnem pokrovu. Vsekakor je Citroënov največji hišni model dovolj samosvoj, da bi znal s svojo francosko eleganco speljati kakšnega kupca, ki je doslej prisegal le na germansko strogost in uniformiranost. In prav je tako.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 217 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,4/ 6,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 46.770 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / sobota, 25. oktober 2008 / 07:00

Sedmica: Dama s slogom

No, pa je za nami. Obisk njenega visočanstva kraljice Elizabete II. in vojvode Edinburškega, namreč.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / sreda, 16. maj 2012 / 07:00

Družabno srečanje in predavanje

Meja - Društvo Sorško polje v ustanavljanju in krajevne skupnosti z območja Sorškega polja bodo v okviru projekta Sorško polje - približajmo se naravi pripravili v nedeljo,...

GG Plus / sreda, 16. maj 2012 / 07:00

Tržnica kmetijskih pridelkov in izdelkov

Žiri - Občina Žiri in Razvojna agencija Sora bosta v soboto, 19. maja, dopoldne pripravili pred zadružnim domom v Žireh tržnico kmetijskih pridelkov in izdelkov. Ponudniki izdelk...

GG Plus / sreda, 16. maj 2012 / 07:00

Teden gozdov: povezovanje v gozdu in lesu

Ljubljana - Od 21. do 27. maja bo v Sloveniji spet Teden gozdov, ki bo letos potekal pod sloganom Povezovanje v gozdu in lesu. Več prireditev bo tudi na Gorenjskem, osrednja z na...

Nasveti / sreda, 16. maj 2012 / 07:00

Zbralo se je tri tisoč ljudi (3)

Da bi pokazali svojo moč, so režimski poslanci, ki so bili jugoslovansko usmerjeni in so podpirali takratnega kralja Aleksandra, v naslednjih tednih po vaseh v okolici Kranja priredili...

Šport / sreda, 16. maj 2012 / 07:00

Sv. Primož osvajali 24 ur

Kamnik - Oskrbnik okrepčevalnice na Sv. Primožu nad Kamnikom Peter Uršič iz znane gostilne Pri planinskem orlu v Stahovici je v petek, 11. maja, organiziral že 6. vzdržljivostno preizkušnj...