Ni ga čez udobje

Test: Citroën C6 2.2 HDi Lignage

Francoski Citroën se v zadnjih letih ni najbolje znašel v višjem in visokem razredu. Pravzaprav je minilo že kar precej časa, odkar so imeli v tej avtomobilski hiši veliko limuzino, dokler ni pred dvema letoma vrzeli zapolnil C6. Največji Citroënov avtomobil se giblje v visoki družbi zvenečih avtomobilskih imen, z zavestjo, da je nemška prevlada dolgotrajna in čvrsta. Zato so mu morali vcepiti nekaj, kar bi ga razlikovalo od povprečja in to je predvsem samosvoja zunanjost z nenavadno prirezanim kupejevskim zadkom, prežeče širokim sprednjim delom in skoraj ovalno ukrivljeno streho. Vstop v potniško kabino razkriva prostor udobja in razkošja: vrata brez uokvirjenih stekel se odpirajo široko kot v kakšnem dvorcu, voznika in potnike pričakajo sedeži, na kakršnih je včasih sedela le kraljevska gospoda in armaturna plošča je v celoti digitalizirana, kar kaže na usmerjenost v prihodnost. Osnovne informacije so na majhnem zaslonu pred voznikom, delovanje radijskega sistema, klimatske naprave in satelitske navigacije pa je prikazano na velikem zaslonu na sredini. Za obvladovanje vseh sistemov se je treba privaditi številnih gumbov. Šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev, 2,2-litrski štirivaljnik, skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom dokaj suvereno obvladuje težak avtomobil. Pospeški sicer niso izjemni, končna hitrost zadovolji želje po hitrem potovanju, vendar se zdi, da motorju, ki ne povzroča motečega hrupa in tresljajev, manjka kanček prefinjenosti, ki jo ponuja 2,7-litrski turbodizelski šestvaljnik. Udobju naklonjeno hidraktivno vzmetenje se prilagaja hitrosti, pri tej šibkejši motorni izvedbi pa ni samodejno dvigajočega stabilizatorja zraka na prtljažnem pokrovu. Vsekakor je Citroënov največji hišni model dovolj samosvoj, da bi znal s svojo francosko eleganco speljati kakšnega kupca, ki je doslej prisegal le na germansko strogost in uniformiranost. In prav je tako.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 217 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,4/ 6,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 46.770 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / nedelja, 21. december 2014 / 17:57

Srečanje starejših občanov

V Kulturnem domu v Goričah je potekalo srečanje starejših občanov, ki ga je pripravila tamkajšnja enota Rdečega križa.

Objavljeno na isti dan


Splošno / sreda, 23. januar 2008 / 07:00

Zavedati se je treba svojih korenin in spoštovati druge

Pogovarjali smo se s Čedom Djukanovićem, predsednikom Črnogorskega kulturno-prosvetnega in športnega društva Morača Kranj. Društvo praznuje desetletnico delovanja.

Splošno / sreda, 23. januar 2008 / 07:00

Nadji je glasba način življenja

Študentko Nadjo Draksler, ki je pred tremi leti v dobrodelni akciji Medobčinskega društva slepih in slabovidnih ter Gorenjskega glasa dobila klarinet, lahko danes poslušamo v več orkestrih.

Radovljica / sreda, 23. januar 2008 / 07:00

S tožbo niso uspeli

Krajani Lipnice, Podnarta in Prezrenj, ki kot lastniki stavb ob cesti občutijo posledice voženj s težkimi tovornjaki, niso uspeli s tožbo proti Cestnemu podjetju Kranj. Zdaj razmišljajo o renti ali o...

Zanimivosti / sreda, 23. januar 2008 / 07:00

Planincev spet več

Kranj - Planinska zveza Slovenije je objavila statistične podatke o članstvu v letu 2007. V zvezo je bilo lani včlanjenih 255 planinskih društev in društev gorske reševalne služb...

Jesenice / sreda, 23. januar 2008 / 07:00

Na centru za socialno delo iščejo skrbnike

Jesenice - Na Centru za socialno delo Jesenice so začeli iskati skrbnike, ki bi skrbeli za mladoletne osebe, ki nimajo staršev ali zanje starši ne skrbijo, ter za osebe, ki jim j...