Ni ga čez udobje

Test: Citroën C6 2.2 HDi Lignage

Francoski Citroën se v zadnjih letih ni najbolje znašel v višjem in visokem razredu. Pravzaprav je minilo že kar precej časa, odkar so imeli v tej avtomobilski hiši veliko limuzino, dokler ni pred dvema letoma vrzeli zapolnil C6. Največji Citroënov avtomobil se giblje v visoki družbi zvenečih avtomobilskih imen, z zavestjo, da je nemška prevlada dolgotrajna in čvrsta. Zato so mu morali vcepiti nekaj, kar bi ga razlikovalo od povprečja in to je predvsem samosvoja zunanjost z nenavadno prirezanim kupejevskim zadkom, prežeče širokim sprednjim delom in skoraj ovalno ukrivljeno streho. Vstop v potniško kabino razkriva prostor udobja in razkošja: vrata brez uokvirjenih stekel se odpirajo široko kot v kakšnem dvorcu, voznika in potnike pričakajo sedeži, na kakršnih je včasih sedela le kraljevska gospoda in armaturna plošča je v celoti digitalizirana, kar kaže na usmerjenost v prihodnost. Osnovne informacije so na majhnem zaslonu pred voznikom, delovanje radijskega sistema, klimatske naprave in satelitske navigacije pa je prikazano na velikem zaslonu na sredini. Za obvladovanje vseh sistemov se je treba privaditi številnih gumbov. Šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev, 2,2-litrski štirivaljnik, skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom dokaj suvereno obvladuje težak avtomobil. Pospeški sicer niso izjemni, končna hitrost zadovolji želje po hitrem potovanju, vendar se zdi, da motorju, ki ne povzroča motečega hrupa in tresljajev, manjka kanček prefinjenosti, ki jo ponuja 2,7-litrski turbodizelski šestvaljnik. Udobju naklonjeno hidraktivno vzmetenje se prilagaja hitrosti, pri tej šibkejši motorni izvedbi pa ni samodejno dvigajočega stabilizatorja zraka na prtljažnem pokrovu. Vsekakor je Citroënov največji hišni model dovolj samosvoj, da bi znal s svojo francosko eleganco speljati kakšnega kupca, ki je doslej prisegal le na germansko strogost in uniformiranost. In prav je tako.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 217 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,4/ 6,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 46.770 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / sreda, 24. januar 2018 / 13:24

Vse več upokojencev

Lani je število upokojencev v Sloveniji poraslo za dva tisoč, v zadnjih desetih letih pa za skoraj 88 tisoč.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / petek, 30. marec 2018 / 19:46

Pomlad na Gorenjskem glasu

Tudi letos smo z bralci Gorenjskega glasa pripravili pomladno-velikonočno razstavo, ki si jo v prostorih Gorenjskega glasa lahko ogledate vse do šestega aprila.

Gospodarstvo / petek, 30. marec 2018 / 19:44

Gorenjska banka dvignila dobiček

Vodenje Gorenjske banke prevzema sedanji predsednik nadzornega sveta David Benedek.

Kronika / petek, 30. marec 2018 / 18:50

Tožnikov ne bodo zaslišali

Ljubljansko okrožno sodišče bo predvidoma v mesecu dni izdalo sodbo glede odškodnine, ki jo Marko Bogataj in Janez Tičar zaradi porušitve gostišča na Povodju zahtevata od države in Darsa.

Kronika / petek, 30. marec 2018 / 18:50

Čez dvesto po avtocesti

Kranj – Gorenjski prometni policisti so včeraj na spodnjem delu gorenjske avtoceste več ur merili hitrost vozil, ki so peljali proti Ljubljani. Skupno so izmerili hitrost vožnje približno 4700 vozi...

Gospodarstvo / petek, 30. marec 2018 / 17:25

V SIJ Acroni odprli vrata

Dneva odprtih vrat v SIJ Acroni se je udeležilo kar okrog 230 obiskovalcev, ki so si lahko ogledali Vročo in Hladno valjarno in se prepričali, da je industrija danes povsem drugačna od industrije v pr...