Renault, Nissan in Dacia uspešno
Znamka Renault je na slovenskem trgu tudi lani obdržala prvo mesto, Nissan je zabeležil rekordno prodajno številko, občutno se je izboljšala prodaja Dacie.
V podjetju Renault Nissan Slovenija so zadovoljni z lanskimi poslovnimi rezultati, saj so pri vseh treh znamkah obdržali ali celo izboljšali prodajne številke in tržne deleže. Znamki Renault se je uspelo obdržati na prvem mestu tako med osebnimi kot lahkimi gospodarskimi vozili, kljub temu da niso imeli veliko novosti.
Letos bo novih modelov precej več, najprej Clio Grandtour, nato Grand Modus skupaj z obnovljeno osnovno izvedbo, sledili pa bodo še kombijevska Laguna Grandtour, Laguna v kupejevski izvedbi, športno nastrojeni Twingo Renault Sport in ob koncu leta še športni terenec Koleos. Pri lahkih gospodarskih vozilih bo glavna novost novi Kangoo.
Pri Nissanu, kjer so lani z nekaj več kot tisoč prodanimi avtomobili dosegli rekord, bo novosti nekaj manj, najprej pride novi Pick-up, nato osveženi Murano in slednjič še Qashqai s sedmimi sedeži. Za letos je predvidena stabilna rast prodaje in približno enak tržni delež.
Največji porast prodaje (za 48 odstotkov) je lani dosegla znamka Dacia, pri kateri se je limuzinskemu Loganu pridružil še mešanec z imenom Logan MCV, ki je tudi tvoril večino prodaje. Za Dacio bo pomembno tudi letošnje leto, saj bo jeseni prišel še tretji model, petvratna kombilimuzina z imenom Sandero (na fotografiji), ki bo novi globalni avtomobil skupine Renault.