Predor Šentvid pospešeno gradijo
Gradnja predora Šentvid se ni ustavila niti med prazniki. V ponedeljek so vklopili nov sistem nadzora in vodenja prometa.
Ljubljana - Gradnja predora Šentvid, kot sporočajo izvajalci, teče intenzivno in po načrtih. Gradbinci SCT izvajajo gradbena dela po predvidenih rokih, v nekaterih pomembnih elementih pa terminski načrt celo prehitevajo. SCT je z vso resnostjo pristopil k izvedbi vseh del, potrebnih za dokončanje prve faze gradnje predora, ki bo omogočila njegovo prevoznost do 30. junija letos, zato se dela niso ustavila niti med prazniki. Predor Šentvid je izjemno pomemben za izboljšanje prometnih razmer v ljubljanskem prometnem sistemu, zlasti z vidika dostopnosti iz smeri Gorenjske. V SCT zagotavljajo, da bo rok tudi dosežen, če bodo vsi partnerji izvrševali svoje obveznosti, opredeljene v pogodbi.
Prva faza gradnje predora Šentvid med drugim vključuje gradnjo priključnih cevi predora (80 metrov priključnih cevi, ki bosta služili bodoči navezavi Celovške ceste v predor Šentvid), vodohrana, pogonske zgradbe in dokončanje del v galeriji Šentvid. Gradnja priključnih cevi, ki poteka v več fazah (trenutno iz notranjosti predora, torej iz kaverne, proti Celovški cesti in kasneje obratno, s strani Celovške ceste v notranjost) teče hitreje, kot je bilo načrtovano. Predorski delavci, ki svojega dela niso prekinili niti med božičnimi in novoletnimi prazniki, so že izkopali prečnik med odstavno nišo v levi dvopasovni cevi in levo priključno cevjo.
Iz Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji (DARS) so v petek sporočili, da bodo v ponedeljek vklopili prvo fazo novega sistema za nadzor in vodenje prometa na delu gorenjske avtoceste in zahodni ljubljanski obvoznici. Namen tega sistema je prek boljše obveščenosti voznikov dolgoročno zviševati stopnjo prometne varnosti na slovenskih avtocestah. Polno funkcionalnost bo sistem dobil s predajo prometu odseka Šentvid–Koseze, predvidoma konec junija, ko bo deloval na odseku med razcepom Kozarje in priključkom Brod, do takrat pa bo voznikom med vožnjo v pomoč 13 portalov in štirje polportali s spremenljivo prometno informativno vsebino.