V nesreči letala Antonov umrl pilot iz Tržiča
Na gozdnatem območju Svete planine v bližini Trbovelj je v petek strmoglavilo letalo Antonov AN-2, v katerem je umrl pilot Viktor Bečan - Som iz Tržiča.
Kranj - Izkušeni pilot, letalski inštruktor in aviomehanik iz Tržiča Viktor Bečan, ki so ga letalski kolegi klicali Som, je umrl v razbitinah letala Antonov AN-2, ki je v petek okrog poldneva v gosti megli strmoglavilo na območju Svete planine nad Trbovljami. Kopilot, Savo Medved iz Šmartnega pri Litiji, je nesrečo preživel in se s hudimi opeklinami zdravi v ljubljanskem kliničnem centru. Vzroki za nesrečo še niso znani, preiskovalci letalskih nesreč še opravljajo svoje delo, neuradno pa naj bi se na letalu vnel motor, pilot naj bi skušal zasilno pristati, vendar pa se je v gosti megli zaletel v hrib.
Kot je znano doslej, je letalo vzletelo v petek okrog 11.30 z letališča Šentvid pri Stični, namenjeno pa je bilo proti Mariboru in potem naprej na redni servis na Madžarsko, kjer naj bi mu zamenjali platno. Že čez petnajst minut pa je izginilo z radarske slike. Na pomoč je poklical težko ranjeni kopilot in stekla je iskalna akcija. Strmoglavljeno letalo so odkrili s pomočjo policijskega helikopterja na težko dostopnem terenu in kar dva dni je trajalo, da so iz razbitin letala potegnili trupla pilota, nato pa ostanke letala odpeljali na bolj dostopno mesto.
Letalo Antonov AN-2 je bilo izdelano leta 1978 in je bilo v lasti ljubljanskega zavoda Šolt, uporabljali pa so ga za šolanje padalcev. Podobni dve letali sta dolgo časa leteli tudi na letališču v Lescah, gre pa za izredno zanesljiva letala, ki sprejmejo dvanajst potnikov, pilota in kopilota. Ponesrečeno letalo je bilo po zagotovilih redno servisirano, imelo pa je še okrog štiristo ur letenja.
Letalski kolegi z leškega letališča so vest o nesreči Viktorja Bečana – Soma sprejeli z veliko žalostjo. Ta nekoliko samosvoj, a srčen pilot, izreden strokovnjak na področju aviomehanike, letalski inštruktor in začetnik zmajarstva pri nas je bil z dušo in srcem zapisan letalstvu. Vrsto let je delal kot mehanik na leškem letališču, zadnja leta pa kot samostojni strokovnjak. Letalstvu sta se zapisala tudi njegova dva sinova, Matej je izvrsten padalec, Vik pa pilot.