Nova govorica
Audi v novi limuzini A4 povzema vso najsodobnejšo hišno tehnologijo.
Po nekaj letih od zadnje prenove, nemški Audi pošilja v tržni boj v prestižnem segmentu novo limuzino A4. Tokrat iz Ingolstadta prihaja povsem na novo ukrojen avtomobil s suvereno in športno začinjeno zunanjostjo, novo tehniko, številnimi novimi motorji in višjimi cilji. Novinec se od svojega predhodnika ne razlikuje samo po podobi, ampak tudi z nekoliko večjimi zunanjimi merami in prostornejšo notranjostjo. V dolžino limuzina meri 4,70 metra, ima izjemno nizek količnik zračnega upora in nižjo težo, ki so jo konstruktorji dosegli z inteligentno zasnovo iz lahkih materialov. Novinec zbuja pozornost tudi z žarometi s svetlečimi diodami, ki jih je Audi prvič predstavil v športnem kupeju A5. Samozavestni zunanjosti sledi nova generacija motorjev, v kateri imajo vsi pogonski stroji podporo turbinskih polnilnikov. Motorno paleto v bencinskem delu začenja 1,8-litrski TFSI (88 kW/120 KM), sledi močnejša različica (118 kW/160 KM), nato šestvaljni 3,2-litrski FSI (195 kW/265 KM) s štirikolesnim pogonom quattro. Osnovni dizelski motor je novi 2,0-litrski TDI (105 kW/143 KM), ki se mu bo pridružil močnejši sorodnik (125 kW/170 KM), nato še 2,7-litrski TDI (140 kW/190 KM) in šestvaljni 3,0-litrski TDI (176 kW/240 KM), ki ima štirikolesni pogon quattro. Motorna paleta s tem še zdaleč ni izčrpana in že spomladi se bo začela postopna okrepitev. Aprila se bo limuzini pridružil tudi novi kombijevski avant in oba skupaj naj bi se utrdila na prvem mestu razredne lestvice ter odločno pripomogla k Audijevi skupni prodaji na slovenskem trgu.
Med pomembnimi argumenti nove Audijeve limuzine je tudi 4-letno jamstvo, ki je namenjeno samo kupcem v Sloveniji. Cene za različice z bencinskimi motorji se začnejo pri 26.700 evrih, najcenejša dizelska pa stane 29.950 evrov.