Nove samopostrežne blagajne
V Mercator centru Kranj na Primskovem kupci po novem plačilo nakupljenih izdelkov opravljajo samostojno.
Pred slabimi štirinajstimi dnevi so odprli obnovljen Hipermarket Mercator Kranj Primskovo. Direktor maloprodajnega območja in namestnik izvršnega direktorja v maloprodaji Miha Sekne nam je razložil, da je investicija znašala okoli šeststo tisoč evrov, za obnovo pa so potrebovali le devet dni: »Pomagali so zaposleni iz vse Gorenjske, tukaj se pozna timsko delo. Najbolj zaslužen za odprtje v dogovorjenem roku je zagotovo vodja ekipe Franc Pavlič.«
V Hipermarketu so povečali ponudbo na neživilskem oddelku, izboljšali ponudbo na oddelkih s sveže pripravljeno hrano in namestili štiri samopostrežne tik tak blagajne, na katerih kupci sami skenirajo cene izdelkov, izstavijo račun in ga tudi poravnajo - z gotovino ali kartico. Po dosedanjih podatkih se je odločitev o nameščanju samopostrežnih blagajn po drugih Mercatorjevih večjih regijskih centrih že izkazala za pravilno. Izkušnje v centrih, kjer so tik tak blagajne na voljo kupcem nekaj mesecev, kažejo, da se potrošniki najpogosteje odločajo za uporabo tik tak blagajn v primerih, ko opravljajo manjše nakupe.
Samopostrežne blagajne imajo več prednosti. Kupec ima večjo možnost izbire, kako bo nakup zaključil, boljši nadzor nad procesom skeniranja, plačevanja, natančnostjo podatkov in večjo zasebnost pri plačevanju. Samopostrežne blagajne lahko tudi krajšajo čakalne vrste ob konicah. Pri tem ne gre toliko za prihranek časa, ampak predvsem za samostojnost kupcev pri celotnem postopku nakupa.
Mercator je kot sodobno, razvojno usmerjeno in učeče se podjetje, ki nenehno spremlja trende, želje in potrebe svojih potrošnikov, v Sloveniji samopostrežne blagajne predstavil prvi. Uporaba sodobne tehnologije kupcem omogoča hitrejše, zanimivejše in zabavnejše nakupovanje, Mercator pa z novo pridobitvijo svojo ponudbo še bolj prilagaja njihovim potrebam. Nove samopostrežne blagajne tako le še izboljšujejo komunikacijo v trgovinah in kontakt s kupci.