Manjkajoč povezovalni člen
V Poslovni skupini Sava svojo turistično dejavnost izvajamo na dveh turističnih destinacijah, na Gorenjskem in v severovzhodnem delu Slovenije. Zavedamo se, da pri tem s svojo ponudbo obe omenjeni destinaciji v veliki meri tudi sooblikujemo. Z združitvijo treh naših družb na Bledu pod okrilje enotne družbe Sava Hoteli Bled, ki smo jo po večletnih prizadevanjih izvedli letos poleti, smo tudi uradno postali največji ponudnik turističnih storitev na Bledu.
V Savini dejavnosti turizem se že več let aktivno povezujemo na lokalnem in regionalnem nivoju. Pri tem nas združuje predvsem skupni interes, kako povečati prepoznavnost Slovenije in pripeljati v Slovenijo čim več tujih gostov, saj verjamemo, da pri ustvarjanju teh priložnosti ne smemo nastopati kot tekmeci. Kot eno izmed glavnih turističnih podjetij na Gorenjskem je družba Sava Hoteli Bled med ustanovnimi člani konzorcija SPOT, ki je v Slovenijo pripeljal prvega nizkocenovnega letalskega prevoznika. Sodelujemo tudi v številnih drugih formalnih in neformalnih povezavah, katerih namen je predvsem učinkovitejše trženje v tujini in popestritev turistične ponudbe.
Obenem v lokalnem okolju poskušamo delovati kot povezovalni element turistične ponudbe, saj sodelujemo s številnimi ponudniki turističnih in tudi drugih storitev. Z vključevanjem ponudnikov športnih aktivnosti, izletov, prevoznih storitev, gostinskih pa tudi kulturnih in drugih dogodkov bogatimo ponudbo in ustvarjamo privlačne integralne produkte, s katerim želimo izkoristiti vse naravne, kulturne in zgodovinske danosti Bleda in celotne Gorenjske.
Pri tem žal opažamo, da okolje velikokrat preveč pričakuje od velikih turističnih ponudnikov, pozablja pa na slabo razvito malo podjetništvo, ki bi moralo biti nosilec spremljevalne ponudbe. Šele ta lahko zagotavlja pestrost in celovitost ponudbe, ki jo išče sodoben gost, in obenem povezuje turistične ponudnike v celoto. Kljub temu da v Sloveniji obstaja potreba in pripravljenost za sodelovanje pa trenutna organiziranost turizma zaenkrat ne ponuja ustrezne organizacije, preko katere bi razvijali destinacijski menedžment. Ta bi omogočal še uspešnejši razvoj turizma na posameznih destinacijah, ki se bodo v bodoče verjetno prekrivale z novo oblikovanimi pokrajinami.