Sodelovanje kot ključ do razvoja turistične destinacije
V neprofitni Turistični organizaciji Hedmark se ukvarjamo s trženjem turizma v pokrajini Hedmark na Norveškem. Nudimo turistične informacije preko interneta in v brošurah. Prav tako nudimo pomoč tujim organizatorjem potovanj pri vzpostavljanju stikov z norveškimi turističnimi ponudniki, da skupaj pripravijo potovalne programe v naši regiji. Organiziramo tudi izlete za medije in oglede regije za naše partnerje. Naš cilj je zagotoviti zdravo rast turizma in ohraniti neokrnjeno naravo ter floro in favno naše regije.
S turizmom v regiji se ukvarjajo Turistična organizacija Hedmark in še tri druge turistične organizacije. Vsaka od teh je sestavljena iz članov, ki so večinoma turistični ponudniki ali pa zaposleni v dejavnostih, povezanih s turizmom. Vse tri organizacije delujejo v tesnem sodelovanju s Turistično organizacijo Hedmark.
Turistična organizacija Hedmark sodeluje z nacionalno turistično organizacijo Innovation Norway pri skupnem trženju in vstopanju na tuje trge. Vse dejavnosti v okviru trženja izvajamo v imenu turističnih ponudnikov v naši regiji.
V zadnjih dveh letih smo razvili model sodelovanja v turistični industriji, ki smo ga poimenovali »modri model« (The blue model). Kot govornica na 2. Gorenjskem razvojnem forumu bi rada predstavila ta model v okviru teme Dobre prakse sodelovanja v regijah v tujini.
Z norveškimi in švedskimi kolegi se že veselimo obiska Gorenjske. Poleg tega pa mi je v veliko čast, da sem povabljena na ta forum.