Vrednota: zadovoljne stranke
Kranj – Kranjska poslovna enota zdravstvene zavarovalnice Vzajemna je v sredo v Prešernovem gledališču predstavila poslovnim partnerjem projekt Vrednote Vzajemne in jih povabila še na ogled Partljičeve komedije Partnerski odnosi in razstave slik, na katerih so študentje ljubljanske akademije za likovno umetnost in oblikovanje upodobili vrednote, ki jih »gojijo« v Vzajemni. Vzajemna je za projekt Vrednote Vzajemne prejela letos nagrado za najboljši kadrovski projekt v minulem letu. Projekt poteka v več delih. V prvem delu, ki se je končal lani, so izbrali temeljne vrednote (najpomembnejša je zadovoljstvo strank), v drugem, ki se nadaljujejo letos, pa spodbujajo zaposlene k ravnanju v skladu z vrednotami. Da bi utrdili odnose z zavarovanci, so zanje pripravili Dneve Vzajemne in potopisna predavanja.
Kot je v pozdravnem nagovoru dejal direktor kranjske enote Matjaž Fajfar, je Vzajemna letos poslovala uspešno, saj je povečala število zavarovancev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj, uvedla nova zavarovanja in še okrepila nadzor nad plačili izvajalcem zdravstvenih storitev.