Francoski nemir

Test: Citroën C4 1.6 HDI VTR BVMP

Tako kot večina avtomobilskih proizvajalcev tudi francoski iščejo svojo pot do uspeha v ostrem konkurenčnem boju, ki je še posebej izrazit v spodnjem srednjem razredu. To kaže tudi Citroënov model C4, ki je ob svoji predstavitvi vzbudil precej zanimanja, ustrašili pa so se ga tudi številni tekmeci. S prepoznavno in od večine tekmecev precej drznejši zunanjosti se C4 že dobra tri leta skuša uveljavljati v eni od najmočnejših avtomobilskih skupin. Zaobljeni Francoz je bil sprva opažen predvsem zaradi svoje dinamične podobe, potem zaradi ekonomičnih in uglajenih turbodizelskih motorjev, morda tudi zaradi nenavadno oblikovane armaturne plošče z volanom, ki ima fiksno sredico in z digitalnimi merilniki. Ključna beseda za C4 je torej drugačnost, ki jo že nekaj časa ponazarja tudi robotizirani menjalnik v kombinaciji s turbodizelskim motorjem. Turbodizelski 1,6-litrski štirivaljnik s 110 konjskimi močmi, pri katerem za preskrbo z gorivom skrbi najsodobnejši vbrizgovalni sistem s skupnim vodom in visokotlačno črpalko, v Citroënu C4 deluje popolnoma suvereno. Hladen po pričakovanjih ni v celoti odziven, a že kmalu se segreje na delovno temperaturo in potem postane precej uglajen. Motor ima najvišjo navorno točko že pri zelo nizkih vrtljajih in energije je dovolj za zmerno in hitrejšo vožnjo, tudi zahtevnejši vzponi mu ne odvzemajo sape. Motorne energičnosti v celoti ne izniči niti samodejni robotizirani menjalnik, ki sicer še zdaleč ni med najbolj hitrimi in odzivnimi, a vendar dovolj prepričljiv za tiste, ki jim je ročno prestavljanje mučno, ali se med vožnjo raje prepustijo čemu drugemu. Predvsem pri parkiranju zna biti takšen menjalnik uporaben pomočnik, saj samodejna sklopka poskrbi tudi za minimalne premike. Kadar pa se vozniku zahoče, lahko s premiki prestavne ročice tudi sam poskuša določiti, kdaj se mu zahoče več ali manj vrtenja motorja. Res pa je tudi to, da takšen menjalnik ni za vsakogar: prvič zahteva »posebne želje« in drugič poldrugi evrski tisočak doplačila.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1596 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 192 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/3,8/4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.520 EUR (5.396.693 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranjska Gora / četrtek, 3. julij 2008 / 07:00

V Ratečah predali ključe neprofitnih stanovanj

Dve družini se selita v novi, svetli stanovanji.

Objavljeno na isti dan


Medvode / petek, 9. februar 2007 / 06:00

Nočni pohod na Grmado

Medvode - Kot vsako leto, je bil tudi letos ob prvi polni luni v januarju, 5. januarja, nočni pohod na Polhograjsko Grmado, ki ga organizira Planinsko društvo Blagajana iz Polhovega Gr...

Medvode / petek, 9. februar 2007 / 06:00

Na Katarini si želijo še več gostov

Katarina je dobila novo turistično brošuro, v kateri je predstavljena predvsem tamkajšnja bogata gostinska ponudba.

Medvode / petek, 9. februar 2007 / 06:00

Cepili bodo v skladu s strokovnimi smernicami

V ZD Medvode proti humanemu papiloma virusu še ne cepijo, saj čakajo na uradne strokovne smernice.

Splošno / petek, 9. februar 2007 / 06:00

Anketa: Država bi morala plačati cepljenje deklet

V tokratni anketi smo naše sogovornike povprašali, kdo bi moral kriti stroške cepljenja deklet z novim cepivom proti raku na materničnem vratu, ki je druga najpogostejša oblika raka med Slove...

Medvode / petek, 9. februar 2007 / 06:00

Nadaljevala se bo gradnja tekaškega centra

Za dokončanje izgradnje Športno rekreacijskega centra v Preski bodo potrebovali še okrog 250 tisoč evrov. Od države jih letos pričakujejo 108 tisoč, a svoj delež bo morala primakniti tudi Občina.