Francoski nemir

Test: Citroën C4 1.6 HDI VTR BVMP

Tako kot večina avtomobilskih proizvajalcev tudi francoski iščejo svojo pot do uspeha v ostrem konkurenčnem boju, ki je še posebej izrazit v spodnjem srednjem razredu. To kaže tudi Citroënov model C4, ki je ob svoji predstavitvi vzbudil precej zanimanja, ustrašili pa so se ga tudi številni tekmeci. S prepoznavno in od večine tekmecev precej drznejši zunanjosti se C4 že dobra tri leta skuša uveljavljati v eni od najmočnejših avtomobilskih skupin. Zaobljeni Francoz je bil sprva opažen predvsem zaradi svoje dinamične podobe, potem zaradi ekonomičnih in uglajenih turbodizelskih motorjev, morda tudi zaradi nenavadno oblikovane armaturne plošče z volanom, ki ima fiksno sredico in z digitalnimi merilniki. Ključna beseda za C4 je torej drugačnost, ki jo že nekaj časa ponazarja tudi robotizirani menjalnik v kombinaciji s turbodizelskim motorjem. Turbodizelski 1,6-litrski štirivaljnik s 110 konjskimi močmi, pri katerem za preskrbo z gorivom skrbi najsodobnejši vbrizgovalni sistem s skupnim vodom in visokotlačno črpalko, v Citroënu C4 deluje popolnoma suvereno. Hladen po pričakovanjih ni v celoti odziven, a že kmalu se segreje na delovno temperaturo in potem postane precej uglajen. Motor ima najvišjo navorno točko že pri zelo nizkih vrtljajih in energije je dovolj za zmerno in hitrejšo vožnjo, tudi zahtevnejši vzponi mu ne odvzemajo sape. Motorne energičnosti v celoti ne izniči niti samodejni robotizirani menjalnik, ki sicer še zdaleč ni med najbolj hitrimi in odzivnimi, a vendar dovolj prepričljiv za tiste, ki jim je ročno prestavljanje mučno, ali se med vožnjo raje prepustijo čemu drugemu. Predvsem pri parkiranju zna biti takšen menjalnik uporaben pomočnik, saj samodejna sklopka poskrbi tudi za minimalne premike. Kadar pa se vozniku zahoče, lahko s premiki prestavne ročice tudi sam poskuša določiti, kdaj se mu zahoče več ali manj vrtenja motorja. Res pa je tudi to, da takšen menjalnik ni za vsakogar: prvič zahteva »posebne želje« in drugič poldrugi evrski tisočak doplačila.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1596 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 192 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/3,8/4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.520 EUR (5.396.693 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenja vas-Poljane / torek, 9. oktober 2007 / 07:00

Preveč odpadkov

V občini Gorenja vas-Poljane bodo uvedli rumene vreče za zbiranje papirne, plastične in kovinske embalaže.

Objavljeno na isti dan


Radovljica / sreda, 7. april 2010 / 07:00

Se je zmotil direktor ali svetniki?

Radovljica - Radovljiški občinski svet je v četrtek nadaljeval v sredo začeto sejo, na kateri so svetniki obravnavali in z osmimi glasovi proti (sedem za) zavrnili Odlok o občins...

Bohinj / sreda, 7. april 2010 / 07:00

Dražje napačno parkiranje ob jezeru

Z višjimi kaznimi za voznike, ki bodo parkirali na nedovoljenih mestih oziroma prekoračili čas na parkirišču, želijo zmanjšati pritisk motornih vozil na jezersko obalo.

Medvode / sreda, 7. april 2010 / 07:00

Medved o "s:porni" oddaji

V Mladinskem centru Medvode so odgovorili na očitke, ki letijo na njihov projekt Dlake na jeziku, konkretneje na eno izmed štirih oddaj z naslovom Pornografija.

Prosti čas / sreda, 7. april 2010 / 07:00

Quiksilver Luža contest

Če vas bodo v bližnji prihodnosti ujele aprilske dežne kaplje in boste robantili, ker ravno sedaj nimate dežnika s sabo, se spomnite Luža contesta. Krvavec, tretji april, mraz, sneg in voda. Prec...

Bled / sreda, 7. april 2010 / 07:00

Bled bo praznoval

Bled - Letošnji občinski praznik na Bledu bodo zaznamovale številne nove pridobitve, ki jih bodo odprli prav v teh dneh. Tako bodo že danes ob 13. uri v Zdravstvenem domu Bl...