Renault strelja z vsemi topovi
Letošnjo jesen prihaja nova Laguna, kmalu za njo pa še Clio v kombijevski izvedbi.
Francoski Renault se pospešeno pripravlja na krstni obred nove Lagune, ki jo bodo jeseni poslali v boj s tekmeci v srednjem razredu. V skladu z zavezo, sprejeto do leta 2009, se bo morala dokazovati s privlačno obliko, prepričljivimi voznimi lastnostmi in ne nazadnje s kakovostjo izdelave. Laguna tretje generacije bo spet petvratna kombilimuzina z rahlo padajočim zadkom, hkrati pa imajo pri Renaultu pripravljeno tudi kombijevsko izvedbo z oznako grandtour. Novinka bo elegantnejša od svoje predhodnice, kljub nekaterim oblikovnim posebnostim pa naj bi bila všeč širšemu krogu kupcev. Prvi mož Renaulta Charlos Ghosn je namreč od oblikovalcev zahteval, da naj rišejo avtomobile, ki bodo ustrezali okusu evropskih kupcev. Ob tem tovarna obljublja še visoko stopnjo varnosti in udobja, zlasti pri slednjem pa prvi dve generaciji nista bili povsem ob boku nekaterim tekmecem.
Čeprav Laguni druge generacije ni uspelo osvojiti toliko kupcev, kot so pričakovali pri Renaultu, je bil avtomobil sorazmerno uspešen, po letu 2005, ko so mu namenili oblikovno in tehnično osvežitev, pa so prodajne krivulje začele precej upadati, zato je bil pospešen razvoj tretje generacije logična posledica. Laguna II, ki postopno odhaja v zasluženi pokoj, je tako Renaultu kot tudi tekmecem postavila kar nekaj prelomnic v avtomobilskem razvoju. Junija 2001 je bila prvi avtomobil, ki si ji na neodvisnem preizkusnem trčenju Euro NCAP priboril vseh pet zvezdic. Renault pa je potem v tem slogu nadaljeval z novimi modeli in velja za proizvajalca, ki se najbolj intenzivno posveča varnosti. Ob tem je imela Laguna še nekaj drugih posebnosti, ki voznikom niso bile v posebno veselje, največkrat je šlo za težave z elektronskimi sistemi, ki so javljali napake, ki jih sploh ni bilo, niso pa bili redki primeri, ko je avtomobil tudi obtičal na cesti. Tudi zato Francozi od nove Lagune pričakujejo veliko oziroma kar boj za sam razredni vrh.
Sicer pa imajo ognju še eno orožje oziroma majhno presenečenje, ki bo premierno prikazano na bližnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. To je Clio Grandtour, ki so ga nekako že napovedali na spomladanskem avtomobilskem salonu v Ženevi s konceptno izvedbo. Najdaljši Clio meri v dolžino 4,20 metra in se uvršča med manjše družinske kombije. Prtljažnik sprejme 439 litrov tovora, vse druge podrobnosti pa so povzete po običajnem Cliu tretje generacije. Kdaj bodo novinca začeli prodajati, še ni znano.