Honda prvič na vrhu
V raziskavi na lestvici zadovoljstva je prišlo do spremembe na prvem mestu.
Honda se je med avtomobilskimi blagovnimi znamkami prvič uvrstila na vrh lestvice zadovoljstva lastnikov novih vozil po raziskavi indeksa zadovoljstva kupcev (CSI) v Nemčiji za leto 2007, ki jo je objavil J. D. Power and Associates v sodelovanju z revijo Auto Motor und Sport. Raziskava, izvedena že šesto leto zapored, sloni na ocenah več kot dvajset tisoč lastnikov vozil v Nemčiji po povprečno dveh letih lastništva. Vključuje 27 znamk in 112 modelov. Lastniki navajajo podrobne ocene o svojih vozilih in trgovcih oziroma servisih, ki zajemajo 77 lastnosti, zbranih v štirih skupinah merjenja zadovoljstva. Po vrstnem redu pomembnosti so to kakovost in zanesljivost (30 odstotkov); všečnost vozila (25 odstotkov), ki vključuje zmogljivost, obliko, udobje in naprave; zadovoljstvo s servisnimi storitvami (23 odstotkov) in stroški lastništva (22 odstotkov), ki vključujejo porabo goriva, stroške vzdrževanja ter popravil in zavarovanja. Honda je na prvem mestu zamenjala Toyoto, ki je zdaj druga, visoko na tretje mesto se je uvrstil Subaru, sledijo pa BMW, Mazda, Volvo, Audi, Mercedes-Benz, Škoda in Mini. Za deseterico so se zvrstili Mitsubishi, Opel, Volkswagen, Hyundai, Ford, Nissan, Alfa Romeo, Fiat, Seat, Renault, Citroen, Peugeot, Kia, Suzuki, Chrysler, Smart in Chevrolet.