Beg od družine
Fordov kompaktni enoprostorec s skrajšano oznako C-max.
Pri Fordu so s kozmetično osvežitvijo svoj kompaktni enoprostorec C-max formalno izločili iz družine modela Focus. Mehanična osnova je še vedno bolj ali manj enaka, največ pozornosti pri prenovi pa je bilo namenjene olepševanju zunanjosti. Najbolj očitno je preoblikovan sprednji del, kjer je odslej večja reža za zajemanje zraka v motorni prostor, preoblikovana in pri boljših različicah s kromom oplemenitena je maska hladilnika, celota pa je bolj dinamična. Na zadku so opazne nove luči, ki so sicer navidezno podobne prejšnjim, vendar v njih svetijo svetleče diode. Enoprostorska zasnova notranjosti je ostala nespremenjena, sedežev je še vedno pet, z njihovim razmikom, podiranjem ali odstranjevanjem je mogoče prilagajati razmerje med potniškim udobjem in prostornino prtljažnika. Med novostmi je plačljiva panoramska streha, sicer pa so v notranjosti uporabljeni kakovostnejši materiali.
Tehnika je že znana in preverjena, izbira motorjev je kar velika, saj paleto tvorijo trije bencinski in štirje turbodizelski stroji. Bencinski del začenja 1,6-litrski motor (74 kW/100 KM), sledi 1,8-litrski (92 kW/125 KM) in nato 2,0-litrski (107 kW/145 KM). Med turbodizli je najšibkejši 1,6-litrski (66 kW/90 KM), enako gibno prostornino ima močnejša različica (80 kW/110 KM), v sredini je 1,8-litrski (85 kW/115 KM) in na vrhu 2,0-litrski (100 kW/136 KM). Pri vseh motorjih z izjemo najmočnejšega turbodizla, kjer je menjalnik šeststopenjski ročni ali za doplačilo štiristopenjski samodejni, so vsi motorji opremljeni s petstopenjski ročnim menjalnikom. Nivoji opreme so razdeljeni v pet paketov, že pri osnovnem je vključena tudi klimatska naprava. Cene za C-max se začenjajo pri 15.857 evrih.