Bravo, maestri
Italijanski Fiat se z novim Bravom skuša prebiti v ospredje.
Postopno okrevanje je italijanskemu Fiatu, ki je v svoji zgodovini preživel že veliko vzponov in padcev, dalo nov zagon. Po uspešnem Grande Puntu so zdaj že nekaj mesecev vsa pričakovanja usmerjena v novi Bravo, avtomobil, ki naj bi vsaj delno pomešal karte v spodnjem srednjem razredu. Bravo je neposredni naslednik neposrečenega modela Stilo in enako imenovanega avtomobila iz leta 1995. Obliko, ki z vsemi podrobnosti izraža nezmotljivi italijanski temperament, so mu zrisali v Fiatovem stilističnem centru, sicer pa je za zdaj le v podobi petvratne kombilimuzine, ki naj bi ji čez nekaj časa sledil še prostornejši kombi. Športno nastrojena zunanjost pa seveda še zdaleč ni vse, kar so italijanski avtomobilski kreatorji novincu namenili za popotnico. Avtomobil s 4,34 metra skupne dolžine premore tudi prostorno potniško kabino in enega večjih prtljažnikov v svojem razredu (400 litrov). V začetku so pogonu namenjeni štirje motorji. Osnovo bencinskega dela palete predstavlja 1,4-litrski štirivaljnik (66 kW/90 KM), ki ga spremlja še turbinsko podprta izvedba (110 kW/150 KM), medtem ko sta na voljo še 1,9-litrska turbodizla (88 kW/120 KM in 110 kW/150 KM). Motorna paleta se bo do prihodnje pomladi številčno podvojila, vrhunca pa bosta predstavljala 1,8-litrski turbinski bencinski stroj (162 kW/220 KM) in 2,0-litrski turbodizel (122 kW/165 KM).
Novi Bravo te dni začenja svoj pohod na slovenski trg, za osnovno bencinsko različico (brez klimatske naprave) je treba odšteti 12.610 evrov, najcenejša turbodizelska pa stane 15.950 evrov.