Eleganca vedno in povsod

Test: Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI

Čeprav so pri nemškem Audiju že s prvo generacijo modela allroad quattro v šestih letih poželi velik uspeh, o njegovem nasledniku dolgo ni bilo slišati nič konkretnega. Zato je bil lanski prihod novinca za marsikoga presenečenje, za tovarno pa kovanje vročega železa, ki se očitno še lep čas ne bo ohladilo. Allroad je namreč kljub dejstvu, da imajo pri Audiju mnogo bolj terensko naravnani Q7, ostal eden najbolj čislanih avtomobilov s štirimi krogi. Tudi tokrat je izpeljan iz kombijevskega modela A6 avant, dinamično zunanjo podobo spredaj krasi maska hladilnika z navpičnimi režami, na bokih učvrščena pragova in zadaj aluminijasta zaščita na dnu odbijača. Ob vsem tem allroad ni noben terenski robustnež, ampak v urbanem okolju uglajen avtomobil, ki rad pokaže vse svoje prestižne atribute. In zato vanj ne sodijo blatni škornji in vreča krompirja, pač pa bolj oprema za igranje golfa. Notranjost je urejena, kot se za germansko vzgojen avtomobil tudi spodobi, celotna armaturna plošča je preslikava iz audija A6, kar pomeni redoljubnost pri merilnikih, stikalih in drugih voznikovih »orodjih«, kakovostno plastiko in druge materiale, okrasne elemente iz aluminija in tako naprej. K poglavju o splošni urejenosti sodi tudi osrednji komunikacijski sistem z vrtljivim gumbom na dnu sredinske konzole in s štirimi »satelitskimi« gumbi. Čeprav je treba za privajanje za komuniciranje s posameznimi sistemi od nastavitve podvozja do radijskega sprejemnika porabiti nekaj več minut, je elektronika logična in v primerjavi z nekaterimi tekmeci še najbolj človeško prijazna. Ker je allroad po karoserijski zasnovi kombi, je v njegovem zadku prostoren 565-litrski prtljažnik, ki se s podiranjem klopi poveča na 1660 litrov, ob tem pa je za lažjo razporeditev mogoče dokupiti tudi pritrdilno garnituro in odprtino v zadnjem sedežu z vrečo za smuči.

Šestvaljni 3,0-litrski turbodizelski motor je temu avtomobilu odlično pisan na kožo. Moč in navor, ki ju razvije ob pritajenem godrnjanju, sta več kot zadostna za urno premikanje. Energičen stroj in filigransko natančno preračunan šeststopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja tvorita dobro uglašeno kombinacijo, ki se izkaže tudi, ko se vozniku zahoče dinamične vožnje. Ob naglem pritisku stopalke za plin stroj zverinsko zarenči, a to za ušesa adrenalinsko naravnanih voznikov ni moteče, ampak prijetno in allroad se požene v dir. Stalni štirikolesni pogon quattro in zračno vzmetenje s štirimi različnimi nastavitvami sta samoumevni stalnici, in ta avtomobil se enako suvereno počuti na asfaltu in slabih makadamskih poteh. Spopad s srednje zahtevnimi brezpotji ni posebna težava, treba je le paziti, da dno ne nasede na prelomnici, čeprav je lahko v najvišjem položaju karoserija od tal oddaljena 18,5 centimetra. Allroad ima torej pravo ime: suvereno obvladuje različne vozne podlage, na asfaltu ohranja videz prestižnega avtomobila, na slabših voznih podlagah se prelevi v zmogljivega plezalca. Očitno prava kombinacija za uspeh.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,934, š. 1862, v. 1519 m, medosje 2,833 m

Prostornina prtljažnika: 565/1660 l

Teža (prazno v./ dovoljena): 1940/- kg

Vrsta motorja: šestvaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2967 ccm

Največja moč pri v/min: 171 kW/233 KM pri 4000

Največji navor pri v/min: 450 pri 1400

Najvišja hitrost: 231 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 7,5 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 11,8/ 9,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 53.626 EUR (12.850.934 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 5. julij 2012 / 07:00

Za vroče dni sladka hladna osvežitev

V Slaščičarni Bistrica, ki praznuje petintridesetletnico, so v soboto ob krajevnem prazniku razdelili tisoč kepic. Njihova prepoznavna blagovna znamka je tržiška kepica, znajo pa narediti več kot 150...

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Brdo - nova prestolnica Evrope

Leto je naokoli in napočil je čas za letopis. Letopis Gorenjska 2007 je že štirinajsti po vrsti.

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Radovljičani častili Linharta

December 2006

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Slava tolarju, čast evru

Januar 2007

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Jerman med slavnimi smukači

Februar 2007

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Rusi na Jesenicah

Marec 2007