Nekaj fotografskih namigov
Marčevski kulturni utrip Kranja je postregel tudi z nekaj zanimivih fotografskih razstav.
Kljub temu da 1. april velja za dan šaljivcev, se bo v nedeljo povsem resno končal letošnji, 37. teden slovenske drame. Po štirinajstih dneh, dvanajstih predstavah in drugih spremljevalnih prireditvah, bodo na sklepni slovesnosti podelili nagrado Slavka Gruma, Grün-Filipičevo priznanje, Šeligovo nagrado in nagrade občinstva. Nagrade in priznanja smo za najboljša dela na fotografskem natečaju »Utrip Gorenjske« v sodelovanju s Fotografskim društvom Janez Puhar podeljevali tudi v naši časopisni hiši Gorenjski glas. Medtem ko je v Galeriji Mestne hiše te dni še na ogled razstava na to temo, pa v Mladinskem kulturnem centru (nasproti Khislsteina) svoja dela razstavlja fotograf Anže Vogelnik. »Tri zgodbe treh pripadnic človeške vrste spodbujajo pomislek, da naj se družbene vloge ne delijo na moške in ženske, temveč naj, kot je nekje zapisal R. M. Rilke, prevladata odnos med človekom in človekom v vseh pogledih,« ob razstavljenih fotografijah, ki pripovedujejo zgodbo treh mladih žensk, razmišlja avtor.
Kranjski MKC pa je objavil tudi razpis za fotografski natečaj na temo Za Zemljo gre, ki je povezan z dnevom Zemlje 22. aprila, od avtorjev pa pričakujejo fotografije povezane z Zemljo, svetlimi in temnimi stranmi našega odnosa do planeta, skrbjo za okolje … Na razpis, ki je namenjen mladini in ljubiteljskim fotografom, lahko pošljete 3. fotografije formata 20x30 cm, vsaka naj vsebuje naslov, kraj in leto nastanka, ime in priimek ter starost avtorja. Trije prvo ocenjeni bodo prejeli praktične nagrade, najboljše fotografije pa bodo tudi na ogled na razstavi v Gorenjskem muzeju in v MKC. Avtorji fotografije pošljite na naslov MKC Kranj »Za fotografski natečaj, Tomšičeva 21, 4000 Kranj, več podatkov o natečaju pa je moč najti še na spletni strani http://www.kud-kranj.si/.
Zanimiva fotografska razstava je na ogled tudi v Galeriji Dali v istoimenskem lokalu na Stritarjevi 5. To, kar si lahko ogledamo na stenah lokala, je odličen dokaz, kako je blagovno znamko moč predstaviti veliko mero umetniškega pridiha. Fotografije Aljoše Korenčana so same po sebi zanimive, opazovalcu dajejo občutek živega dogajanja. Akterji njegovih zgodb se pojavljajo v avtu, z nakupovalnim vozičkom pred seboj in celo pri prenavljanju izložbe …, hkrati pa so »opremljeni« z različnimi izdelki blagovne znamke Zelolepo, ki že nekaj let pod kreativnim vodstvom Edite Nardin in Maje Jerman počasi a vztrajno pridobiva veljavo na področju usnjene galanterije, od torbic do pasov do copatov in drugih izdelkov, ki so edinstveni v svoji unikatnosti in razposajeni v mavrični barvitosti. Odprtje razstave pretekli teden pa je potekalo tudi v znamenju lepe besede, saj je Milan Nardin predstavil tudi knjige, ki so izšle pri založbi Zelolepo.