Veter in platno
Audi tudi pri TT Roadsterju vztraja s platneno streho.
TT Roadster je oznaka za kabriolestsko izvedbo lansko leto predstavljenega športnega kupeja. Novinec nadaljuje z Audijevo filozofijo da je edini pravi kabriolet tisti, ki ima platneno streho. Tudi tokrat je trislojna, za njeno zlaganje in ponovno razprostiranje pa lahko skrbi elektrificirani mehanizem, ki delo opravi v 12 oziroma 14 sekundah. Pri osnovni različici je treba za to udobje doplačati, pri dražji pa je del serijske opreme. zaradi novega načina zlaganja v obliki črke Z, streha v prtljažniku zasede malo prostora, kadar pa je razpeta na kabino je pomemben dodatek k vznemirljivi celostni podobi. TT Roadster je seveda namenjen predvsem potovanju dveh navdušencev, ki obožujeta vožnjo pod soncem toda zaradi kakovostne izdelave strehe je avtomobil primeren tudi za celoletno uporabo. Tako kot pri kupejevski izvedbi, tudi pri TT Roadsterju za pogon skrbita dva bencinska motorja. Manjši 2,0- litrski štirivaljnik podprt s turbinskim polnilnikom razvije 147 kW (200 KM), medtem, ko se močnejši 3,2- litrski šestvaljnik ponaša s 184 kW (250 KM) in štirikolesnim pogonom Quattro. TT Roadster seveda ni med najcenejšimi kabrioleti, saj je treba za izvedbo s šibkejšim motorjem odšteti 36.067, z močnejšim pa stane 45.169 evrov.