Pametna brezplačnost
Kako promoviraš alkohol brezplačno? Prirediš zabavo, na kateri ponujaš promocijske sestavine. Kako marketinško razpršiš idejo športne znamke? Če je denar, organiziraš konvencijo. Kako sebe predstaviš ljudem? "Nalepiš" se na oglasne panoje in poskrbiš za pristop: od ust do ust.
Na Chivasovi zabavi je obiskovalce pozdravil Matjaž Pikalo, gostil pa direktor podjetja Pernod Ricard Slovenija, Matjaž Toplak. Hladne in tople koktajle so ustvarjali Aleš Ogrin s skupino kolegov, za glasbo sta skrbela DJ JAMirko in DJ Pier. Pika na i, pa je bila vožnja s haskiji ter tradicionalni snežni golf. Poleg televizijskih še radijski prestop. Filipa Kocijančiča, ki s pisalom in radijskim pojavljanjem obvladuje večino slovenskih lepotic, ne bomo več slišali na Radiu Kranj, temveč na Radiu Belvi v oddaji Vroče pekoče, ki se začne jutri ob19. uri. Seveda pa Filip ne bi bil On, če si ne bi omislil (za boljšo prepoznavnost) plakata z 'vročimi nevestami v belini in črnini'. Zbral je vse od Lepe sosede Katje Majhenič, do po novem strokovnjakinje za Big Brotherja, Alme Brdžanović.
Lepa dekleta, hostese pa najdemo tudi na sejmih, čeprav moram priznati, da sem se letos na sejmu Turizem in prosti čas v Ljubljani večkrat 'zaletela' v zmajčke, peteline, kokoške, narodne noše, ki so na svojstven način predstavljali ponudbo turizma določenega kraja oziroma njegove dejavnosti, storitve. Letošnji sejem sta spremljala že tradicionalno še Salon plovil in novi sejem namenjen zbirateljem, Collecta. V Celovcu pa sta kakšen teden prej potekala sejem Gast, sejem za gostinstvo in hotelirstvo, in sejem Intervino, vinski sejem z več kot 70 udeleženci iz Avstrije, Slovenije, Italije in drugih držav. Novosti sejma sta bili koncept "hotelske sobe", kjer so hotelirjem razložili, da je pomembna že sama hotelska soba in Coffee-Circle, kjer so predstavili svet kave. Zaključila se je tudi akcija Slovensko naj smučišče 2006/2007, med katerimi so med 74 slovenskimi smučišči največ glasov prejeli Krvavec, Kope in Celjska koča.
Od mile zime pa v dvorane. Športno so se udejstvovali na nekajdnevni Nike Aerobic Convention v športni dvorani Gimnazije Bežigrad, kjer je čez dan vzbudil največ zanimanja koreograf Tony Stone, zvečer pa plesno–modna revija ter disko glasba skupine Xequtifz. Na pomoč jim je priskočila tudi Jadranka Juras. Seveda pa pri omenjeni športni znamki ne ostajajo samo pri aerobiki. Lotili so se igralcev slovenske nogometne reprezentance in izdelali unikatne majice in nogometne čevlje, na katera so všili njihova imena. Bodo nogometaši sedaj podobni Sport Billyjem (brez čarobne torbice)?