Največ težav na tekmovanjih
Po prvem polletju in zaključku prvih predmetov so na šoli zbrali mnenja učencev in učiteljev, ki sodelujejo pri projektu Fleksibilni predmetnik. »Na podlagi zbranih mnenj sedaj opredeljujemo probleme in oblikujemo podlage za rešitve težav, ki nastajajo. Največja težava je v tem, da učenci, ki niso imeli v 1. polletju pouka določenega predmeta, tudi niso bili uspešni na tekmovanjih iz znanja. In obratno: tisti, ki so imeli pouk, so bili uspešnejši. Ta težava se je za sedaj pokazala pri kemiji,« je povedal ravnatelj Bogdan Sušnik. Na šoli so veliko naredili na osvajanju aktivnih oblik učenja in s tem bolj povezljivem in trajnejšem znanju učencev, kar je tudi namen fleksibilnega predmetnika. »Razmišljamo, da bi v projektu sodelovali tudi v prihodnjem šolskem letu, tako da bomo z drugačnimi rešitvami skušali večino težav, ki so letos nastale,« dodaja ravnatelj. Projekt fleksibilni predmetnik podpira tudi gibanje za pridobitev certifikata SIQ – Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja.