Zmehčani robustnež
Novi Ford Ranger je imenitnejši ter še bolj uporaben, vzdržljiv in udoben.
Ford je pred kratkim na evropske in hkrati tudi na slovenske ceste poslal osveženo generacijo svojega terenskega tovornjačka, ki je bil že doslej znan pod imenom ranger. Pridevek “novi” sicer ni povsem upravičen, ranger je obdržal robustno in oblikovano zunanjost, ima pa popolnoma prenovljeno notranjost in posodobljeni motor. Znova gre za 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki zdaj razvije 105 kW (143 KM), in najvišji navor 330 Nm, ki ga doseže že pri 1800 vrtljajih v minuti. Motorna moč se prenaša na zadnji kolesni par ali s priključkom na vsa štiri kolesa. Spredaj prevladujeta mogočen pokrov motorja in široka okrasna maska z dvema prečnima letvama, ki je na obeh straneh omejena z novima žarometoma. V notranjosti so na novo oblikovani sedeži, ki nudijo potnikom več udobja in boljši oprijem. Prenovljeno armaturno ploščo popestrijo kromirani in aluminijasti dodatki, številne odlagalne površine so dodelane tudi s prilagojenimi in posebej oblikovanimi prostori za shranjevanje papirne dokumentacije, zgoščenk, mobilnih telefonov in drugih drobnih predmetov. In, kar je morda še pomembnejše, za kabino so na novo zasnovane višje stranice tovornega prostora z novimi kljukami za odpiranje. Ranger je namreč predvsem delovni stroj, čeprav so mu z zadnjo osvežitvijo nadeli tudi nekaj šminke. Pred serijsko proizvodnjo so ga testirali v različnih okoljih in v različnih, predvsem zahtevnih podnebnih razmerah s temperaturami od -25 do +57 stopinj Celzija. Ranger je napordaj s tremi različnimi paketi opreme in s cenami od 23.070 evrov navzgor.