Na Suhi nočejo Dolge vasi
Vaščani Suhe so na posvetu s predstavniki občine in družbe za državne ceste znova predstavili svoje zahteve v zvezi s traso poljanske obvoznice.
Škofja Loka - Pobuda za torkov posvet je prišla z občine Škofja Loka. K temu so jo izzvali krajani Suhe, ki so se združili v civilno iniciativo in tako zahtevali od občine, da pri načrtovani gradnji škofjeloške obvoznice upošteva tudi njihove zahteve. Župan Igor Draksler je na posvet povabil tudi predstavnike družbe za državne ceste, ki so bili krajanom na voljo za odgovore na njihova vprašanja, ob tej priložnosti pa so si lahko ogledali tudi dokumente, ki urejajo po mnenju skupine vaščanov sporno traso obvoznice. Je ta res najbolj optimalna, saj bo vas Suho presekala na pol in zaradi poteka tesno mimo dveh kmetij ogrozila njun obstoj, Španova je celo zgledno urejen kulturni spomenik? Je krožišče sredi vasi najboljša rešitev, ali nemara ne bi obvoznice speljali na stebrih namesto po nasipu? Bo obvoznica občutno povečala promet skozi vas, je v imenu civilne iniciative vpraševal Franci Feltrin. Nekateri vaščani so izrazili dvom glede poplavne varnosti, potem ko bo cesta močno posegla v prostor, spraševali o smiselnosti obstoja treh križišč na razmeroma kratki razdalji, izrazili bojazen, da bo Suha zaradi navezave na četrto razvojno os (prek Poljanske doline na Primorsko) postala Dolga vas z nepreglednimi kolonami osebnih vozil in tovornjakov.
Župan Igor Draksler je obnovil kronologijo načrtov, povezanih z loško obvoznico, ki sežejo v leto 1989. Narejene so bile vse študije, povezane z vodotoki, kmetijstvom, varstvom narave in kulturne dediščine. Javno so bile predstavljene študije variant, ljudje so imeli možnost videti javno razgrnjene načrte in tudi sedaj je moč dokumente v zvezi z obvoznico videti na občinski upravi. Župan je po poldrugi uri razprave, ki je minila umirjeno in brez (pričakovane) hude krvi, obljubil, da bodo na občini preučili predlog civilne iniciative, ki zahteva, da se rešitev s krožiščem opusti in namesto tega obvoznico spelje po mostu. Da utegne biti taka rešitev desetkrat dražja od sedanje, pa je v razpravi mimogrede navrgel predstavnik družbe za državne ceste.