Cesto na stebre, ne na nasip
Civilna iniciativa vasi Suha in Sorške ceste ob začetku del na Škofjeloški obvoznici spet opozarja na pripombe, ki jih občina doslej ni upoštevala.
Škofja Loka - Civilna iniciativa s 15 podpisniki s Suhe in Sorške ceste v Škofji Loki opozarja na več problemov, ki bodo nastali z gradnjo škofjeloške obvoznice skozi naselji. Trdijo, da bo promet bolj zadušen kot sproščen, saj se na kratki razdalji tristotih metrov sedaj pojavljajo tri križišča. Že pred časom so predlagali tudi, da bi morala biti poljanska obvoznica na cesto Škofja Loka–Jeprca priključena s krožiščem in ne s semaforiziranim križiščem, sredi vasi pa se jim zdi nesmiselna rešitev s krožiščem. Krajani se zavzemajo, da bi obvoznica skozi vas Suho potekala na stebrih in ne po nasipu, saj slednji predstavlja visoke stroške prestavitve infrastrukture v vasi, nekateri lastniki zemljišč bodo pri tem utrpeli veliko škode, poleg tega pa jih skrbi tudi pretok vode v primeru visokih voda. Sora je že večkrat pokazala svojo moč, najhuje je bilo ob poplavah leta 1991, vendar tedaj še ni bilo nobenih nasipov. V zadnjem času se je pojavil sum, da poljanska obvoznica predstavlja tudi navezavo na četrto razvojno os slovenskega cestnega omrežja, kar naj bi občutno zgostilo promet skozi naselje.
Župan Igor Draksler ob teh pobudah pravi, da je bila trasa škofjeloške obvoznice v prostor umeščena z lokacijskim načrtom, skladno z zakonom so bili izvedeni vsi postopki, vsako morebitno premikanje trase pa bi pomenilo ustavitev projekta in preložitev za nadaljnje desetletje. Če bi želeli cesto speljati po viaduktu, kakor predlagajo domačini, bi to pomenilo odmik od trase in s tem od lokacijskega načrta. Tu najbrž s krajani ne bodo prišli skupaj, možno pa se je pogovarjati o tem, kako bodo postavljena krožišča in križišča, vendar o podrobnostih župan Igor Draksler ni bil pripravljen govoriti, dokler skupaj s predstavniki države ne prisluhne krajanom. V desetih dneh naj bi se o tem pogovorili na skupnem sestanku. O nevarnosti poplav, ki jih omenjajo zlasti prebivalci Sorške ceste zaradi nasutja zemljišča, zagotavlja, da so bile ob umestitvi lokacijskega načrta narejene tudi vse potrebne študije poplavne varnosti. Odveč naj bi bila tudi bojazen, da se bo promet zaradi navezave obvoznice na četrto razvojno os na tem območju zgostil, češ da je bil promet za povečano četrto razvojno os že upoštevan v osnovni analizi.
Pred skupnim sestankom z občinskimi veljaki in predstavniki države so predstavniki civilne iniciative, ki sicer trdijo, da ne nasprotujejo obvoznici, na občini zaprosili za uradno veljavno dokumentacijo, da se bodo lahko pripravili, na kar pa z občine še ni bilo odziva.