Predstavnik Nomadov
Nissan je postavil na cesto dolgo pričakovani Qashqai.
Meje med avtomobilskimi razredi so se že povsem podrle, zato so tudi pri Nissanu naredili avtomobil, ki je mešanec med kombilimuzino, enoprostorcem in terencem. Ime mu je qashqai, s čimer ponazarja iransko nomadsko ljudstvo, voziti pa si želi predvsem v evropskih urbanih okoljih. Navdih za novinca je bil koncept enakega imena, ki so predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2004. Qashqai je namenjen kupcem, ki si želijo bolj dinamično obliko, vendar jim ni všeč agresiven in mogočen videz kompaktnih športnih terencev, saj so karoserijske linije nežno zmehčane in tudi višina od tal ni tolikšna, da bi bilo mogoče slutiti terensko namembnost. Za oblikovanje so poskrbeli v Nissanovem evropskem oblikovalskem oddelku, razvojni program je vodil Nissanov tehnični center za Evropo v kraju Cranfield v Angliji, z okrepitvami iz Nissanove tehnične baze na Japonskem. Qashqaija izdelujejo v Nissanovi tovarni v kraju Sunderland v Angliji. Sodi v novo modno skupino avtomobilov, ki imajo sicer precej našminkano zunanjost in udobno notranjost, pod kožo pa se skriva terensko naravnano podvozje, kajti z obema močnejšima motorjema je na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Motorna paleta obsega štiri stroje, osnovni 1,6-litrski bencinski razvije 84 kW/115 KM sledi 2,0-litrski s 103 kW/ 140 KM, dizelski del zatopata 1,5-litrski 78 kW/106 KM) in 2,0-litrski 110 kW/150 KM). Oprema je razdeljena v štiri nivoje, cene se začenjajo pri 17.900 in se dvignejo do 30.100 evrov.