Dovoljeno izzivanje
Novi Mitsubishi Outlander enakovredno ob bok uveljavljenim tekmecem.
Tisto, kar je japonski Mitsubishi zamudil s prvo generacijo outlanderja, prinaša in nadgrajuje novinec druge generacije. Novega outlanderja so razvijali skupaj s francosko skupini PSA Peugeot Citroen, ki bosta v nadaljevanju predstavila tudi svoja aduta. Outlander se z dolžino 4,6 metra uvršča med srednje velike terence, najbolj je izstopajoč visoko privzdignjen nos z velikima žarometoma in delno kromirano masko hladilnika, posebnost na zadnjem delu pa so luči s svetlečimi diodami. Notranjost je zasnovana dinamično, sicer pa se lahko pelje pet ali sedem potnikov, pri čemer sta dodatna dva sedeža, ki sta pogreznjena v dno, bolj zasilna in namenjena prevozu otrok, na voljo pa sta le pri višjih nivojih opreme. Prtljažnik meri 771 litrov, s prevračanjem druge vrste sedežev se poveča na 1691 litrov, lahko natovarjanje omogočajo dvodelna prtljažna vrata. Trenutno edini motor je pri Volkswagnu sposojeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, s 103 kW (140 KM) in prepričljivim navorom pri nizkih vrtljajih. Jeseni bo Mitsubishi dodal še 2,4-litrski bencinski štirivaljni in menda tudi 3,0-litrski V6 motor, prav tako bo na voljo samodejni menjalnik, PSA pa bo prispeval tudi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik. Outlander ima v osnovi pogon na prednji kolesi, s pomočjo vrtljivega gumba pa voznik tudi med vožnjo lahko izbere štirikolesni pogon z elektronskim krmiljenjem. Oprema je razdeljena v štiri nivoje, med drugim so vedno v avtomobilu ABS, čelne in bočne varnostne vreče in zavese, samodejna klimatska naprava. Cene segajo od 27.500 do 33.500 evrov.