Strah v kosti evropskim tekmecem
Cee´d je Kiin prvi avtomobil izdelan v Evropi, ponaša se tudi s sedemletnim jamstvom.
Tudi na slovenskem trgu se je z rahlo zamudo začela prodaja novega Kiinega avtomobila cee'd. Gre za prvi model, ki ga je južnokorejska tovarna razvila v svojem evropskem centru v Nemčiji, prihaja pa iz slovaške Žiline, kjer od lani stoji povsem nova tovarna. Novinca, ki ga namenjajo predvsem kupcem na stari celini, zaznamujejo privlačna zunanjost, prostorna notranjost pestra motorna paleta in nenazadnje 7-letno jamstvo oziroma do 150 tisoč kilometrov. To je za Kio nekaj povsem novega tako, kot sta na novo ukrojeni moderna zunanjost in notranjost, ki se z materiali in izdelavo lahko kosa tudi z evropskimi tekmeci, kar še posebej velja za armaturno ploščo. Pogonu je namenjenih pet motorjev, trije bencinski in dva turbodizelska. Bencinski del palete se začenja z 1,4-litrskim (80 kW/109 KM), sledi 1,6-litrski (90 kW/122 KM) in 2,0-litrski (105 kW/143 KM). Najmočnejši bencinski stroj bo na voljo nekoliko kasneje, enako velja za močnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik (103 kW/140 KM), medtem ko je že dobavljiv 1,6-litrski (66 kW/90 KM), ki dobi še močnejšo izvedbo z enako gibno prostornino.
Tako kot je pri Kii že nakaj časa v navadi, je tudi cee'd dobro založen z opremo za varnost in udobje, osnovna med drugim premore štiri varnostne vreče in bočni varnostni zavesi, protiblokirni zavorni sistem, osrednjo ključavnico, električno, klimatska naprava je predmet naslednjega nivoja opreme, pri najbogatejšem je tudi samodejna. Cene se začenjajo pri 11.990 evrih.